Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
FettLurer litt på hvorfor vi på ketolyse skal spise mest mulig fett ? Er det for metthetsfølelsen eller treng kroppen mer fett for å kunne forbrenne enda meir fett ? Er det ulike "prosesser" i kroppen som kun fungerer med masse fett ? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 42
![]() ![]() |
Sv: FettHmm spiser du mye eller noe sukkerfritt, snop ol søtet med kunstig sukker? det kan iallefall stoppe vekta etter min erfaring. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: FettHolder meg stort sett unna kunstig søtning. Føler det er det beste. Sist eg spiste noe med litt sukrin i var eg kvalm lenge etterpå |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse...
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fett
Sukrin er ikke kunstig og har null kalorier |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ray Peat: Ja til mettet fett, nei til flerumettet fett | Solan | Generell ernæringsdebatt | 37 | 26-08-11 14:48 |
Fett og proteiner ga ikke vektøkning, men det gjorde fett og sukker | LenaBeatrice | Lavkarbo generelt | 13 | 11-12-09 20:10 |
Sukker + fett = fett, proteiner + fett = lett! | grotingeling | Generell ernæringsdebatt | 1 | 11-12-09 09:25 |
Hvorfor forbrenner man mer fett når man spiser fett? | Pelen | Ketolysekuren | 9 | 30-07-09 20:08 |
Sunt fett og usunt fett | Princez | Ketolysekuren | 8 | 18-03-08 21:03 |