Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Shakeology

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-08-10, 21:44   #1
johnmarco
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2010
johnmarco er på en erverdig vei

Shakeology

Beachbody i USA har kommet med et produkt som heter Shakeology som visstnok skal være det beste der ute som måltidserstatter. Det inneholder mye protein, vitaminer, mineraler og mye annet som typiske måltidserstattere ikke inneholder. Mange leger i USA snakker veldig godt om dette produktet og jeg har troen på det Beachbody driver med og de har laget mange gode treningsprogram jeg har fulgt.

Problemet mitt er at det ikke er lov å importere kosttilskudd til Norge. Det er ikke en gang lov å ta med seg dette på flyet hjem fra USA.

Spørsmålet mitt er om noen vet om en bra måltidserstatter her i Norge. Jeg skal egentlig ikke bruke det som en måltids-ERSTATTER, men et tillegg for å sørge for at jeg får alt jeg trenger av næringsstoffer slik at kroppen min presterer optimalt.

Jeg tar allerede vitamin, mineral og omega3 tilskudd, men jeg leter etter det optimale tilskuddet som har det lille ekstra, slik som Shakeology.

Dere kan jo lese litt om Shakeology dersom det er av interesse. Sjekk spesielt ut doctors-søylen helt til høyre og hør hva 35 leger har å si om produktet.

Takker for ALL hjelp!! :-)

http://shakeology.com/
innhold: http://shakeology.com/c/document_lib...&groupId=59860

johnmarco er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 23:29   #2
bano87
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2013
bano87 er på en erverdig vei

Sv: Shakeology

Prøver iherdig å få tak i det selv, en stund siden den har kommet og jeg har ikke hørt om noe som har kommet etter dette som er bedre enn Shakeology. Jeg er fasyt bestemt for å få tak i dette, vet du hvorfor det er forbudt i Norge? Og ser at innlegget ditt er fra 2010 så lurte på om det har kommet til Norge siden da? og om du har kjennskap til noe bedre produkt enn dette?

bano87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.