Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Går ikke ned...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-08-10, 10:17   #1
ivrig
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 8
ivrig er på en erverdig vei
Question

Går ikke ned...

Kona raser ned og hos meg står det stille....

Lever generell lavkarbo.

En dag ser ca slik ut:

Frokost 2 skiver nannahbrød med en tykk skive brie og grønn paprika.
Lunch: Salat med agurk, bittelitt tomat, litt grønn paprika og ost (feta eller vanlig) og proteiner (kylling med skinn, bogskinke)
Middag: feks koteletter med blomkålmos og evt sopp og grønnsaker, grønsaksform med ost og pølse,
Kvelds: Lavkarbobrød med ost, middagsrester.

Spiser bittelitt sukkerfri sjokolade(sukkerfritt.no), lager egen yoghurt (tyrkisk yoghurt, sukrin og bringebær). Lager av og til lavkarbovafler med hjemmelaget bringebærsyltetøy, smør og sukrin. Er jeg fysen tar jeg litt ost med skinke, evt annet pålegg.

Er det for mye "erstatningsmat" i kostholdet? For mye ost?

Har holdt på i 3 uker nå. Og har omtrent stått stille. Har hatt 2 "sprekker". Familiebursdag og Ikea-tur. Men har hele tiden hatt utslag på stixen. - etter ikea-tur.

ivrig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:02   #2
VesleKAri
Juniormedlem
 
VesleKAri sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 34
VesleKAri er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned...

Jeg går ikke noe ned jeg heller, men fikk råd i går om å sjekke antall karbs
og fett i noen dager. Og så tror jeg at jeg drikker for lite vann. Drikker du nok vann?
Jeg kjører på med nytt mot i dag. Bare kjør på.

__________________
Pass deg nå, nå kommer jeg å kjører på!
VesleKAri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbs/Ketose Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:07   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned...

Ikke akkurat mye fett der, du! Er du i ketose, må du få i deg nok fett for at kroppen skal ha energi til fettforbrenning.

Mange opplever brøderstatninger som partystoppere!

Pølse? Type lavkarbo?

Skal du ned mye? Drikker du nok? Trener du noe?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 12:07   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Går ikke ned...

Kostholdet ditt ser i utgangspunktet greit ut, men jeg lurer også på om du ligger litt høyt på karbohydrater. Både brødene, bringebærene og sjokoladen gir litt karbohydrater når de summeres.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fungerer ikke ketolyse på meg? Har jeg ikke nok fett på kroppen? KetoLinen Ketolysekuren 19 19-07-10 09:40
Matlei, blir ikke mett, spiser ikke nok Mellon Lavkarbo generelt 1 27-04-09 10:26
Ikke vært i ketose på 2 dager og har ikke spist over 15 gram karber Stellamor Ketolysekuren 8 30-03-09 16:36
[Mail-Virus] Ikke åpne vedlegg du ikke har bedt om! HP Informasjon 3 10-06-05 10:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no