Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 47
![]() ![]() |
Mat på langtur!Jeg vil bare dele en erfaring med dere. Jeg er friluftsidiot og har tilbrakt en del uker på finnmarksvidda i sommer. Når man skal på en slik tur pakker man så lett som overhodet mulig. Normalt sett så har det gått i havregrøt og real turmat hvis man ikke har fått nok fisk den dagen. Og jeg vurderte vel å ta pause i lavkarboen i denne perioden. Også fordi jeg tenkte på den effekten med at man ikke klarer å presse seg så hardt som tidligere. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
![]() ![]() |
Sv: Mat på langtur!Det hørtes ut som ein fin tur med god turmat |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Mat på langtur!Hei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Mat på langtur!30+!? Dæsken da er du en sprek liten dame. Hvis du skal gå to-tre mil hver dag så kan du nok spise det meste uten å bekymre deg stort.. Hvis ikke terrenget er helt skinnflatt så er det rimelig lange økter med så tung sekk.. Jeg vil tro at du ikke trenger å bekymre deg for vektøkning hvis du spiser vanlig kosthold under en sånn tur. Du kan jo begrense inntaket av real turmat og heller bruke vanlige suppe og gryteposer. Og ikke spise sjokolade, som jo er ganske vanlig på tur. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon.
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Mat på langtur!Hehe, ja den sekken blir alt annet enn lett.. Når du sier det tror jeg du har rett, jeg kan så og si spise hva jeg vil underveis, dessuten vil jeg jo trene meg opp før turen så kroppen vil nok uansett forbrenne masse fett |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Mat på langtur!Ja det er litt av en tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Mat på langtur!Takk for det, vi starter i Lindesnes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat på langtur!250 mil på 3 måneder er ca 3 mil om dagen i snitt det. Hu hei, da er du sprek. Værtfall med 30 kg sekk. Klarer ikke helt se hvorfor du tenker sååå mye på en slankene diett om du er i form til å gå 3 mil om dagen i 3 måneder men |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Mat på langtur!Nei det var det jeg tenkte og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat på langtur!
Heheh, det vet du jo ikke. Kan jo hende det var der du ble unnfanget, en dag for mange år siden |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat på langtur!Så artig å lese! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Mat på langtur!Ja jeg vet jammen ikke hvor lenge det holder seg, men en uke var ihvertfall ikke et problem. Nå var det jo ikke noe varme å prate om i lufta, med frost på nettene... Med varme sommerdager kan det nok være smart å legge den rett i et fjellvann eller bekk med en gang man kommer frem til leirstedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
![]() ![]() |
Hoff hoff!!! fikk bilder i hodet av mutter å fatter i stiv kuling på nordkapplatået!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nytt Medlem
![]() |
Det er et tett program ja, og jeg skal ikke si for sikkert at vi kommer til å bruke akkurat 3 måneder. Kan godt hende det blir mange hviledager, og vips, så er 4 måneder unna. Vi har bare estimert oss til rundt 3 måneder |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbo på langtur? | Imp | Lavkarbo generelt | 7 | 12-06-09 18:35 |