Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Hvorfor er vann så viktig?hei!er ny her inne på forumet,og går på diett fra spisdegslank.no,har gått på den før men synes kg gikk for tregt av,snakket med "grunderen"for spisdegslank.no han sa at det kunne ha sammenheng med at jeg har fibromyalgia,så nå prøver jeg igjen,jeg drakk endel pepsi max sist gang,istedenfor vann kan det også ha en medvirkende årsak til at kg gikk så tregt av? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: atkins,spis deg slank
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hvorfor er vann så viktigDet er vanskeligere å gå ned i vekt for en kropp som er stressa av sykdom og smerte, så det stemmer at fibromyalgi kan gjøre at det går sakte. På den annen side opplever mange med lavkarbo-kosthold at smerter, giktsymptomer og betennelser blir bedre på sikt.
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: hvorfor er vann så viktig
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: atkins,spis deg slank
![]() |
![]() |
#4 |
Sperret
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: hvorfor er vann så viktigEn forkortet utgave av et svar Ziggy har gitt tidligere: |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Alder: 45
![]() |
Sv: Hvorfor er vann så viktig?Går det greit å drikke Fun Light? Jeg mener teller det fortsatt som vann? Er bare så lei av vann for tiden....men men, det kommer seg nok etterhvert
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er vann så viktig?
Fun Light har samme søtning som Pepsi og lettbrus, så det kan være en partystopper ja. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er vann så viktig?
ALL væske teller med, te, kaffe, Fun light, brus osv osv, også den som finnes i maten etc!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Et ordentlig svar på hvorfor mye fett er viktig | Fetpåmidten | Spørsmål og svar | 100 | 11-01-15 22:55 |
Hvorfor og hvilke visse mineraler, vitaminer og sporstoffer er viktig på lavkarbo? | ada-emilie | Kosttilskudd | 4 | 24-05-10 16:00 |
Hvorfor er MYE vann så himla viktig? | nystolen | Ketolysekuren | 16 | 20-09-07 10:23 |
Hvor viktig er det å drikke vann? | Dadda | Spørsmål og svar | 44 | 06-08-07 10:32 |
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost | Tidligere bruker | Kosttilskudd | 7 | 06-12-04 14:41 |