Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Må det trening til?Jeg går til behandling, og jeg får ikke lov til å trene p.g.a rygg,bekken, livmor problematikk. Det er mye p.g.a disse plagene at jeg har vært mye i ro de siste 5-6mnd, har derfor lagt på meg 10kg. Nå er jeg møkk lei, vet at jeg må tenke kosthold spesielt nå som jeg er så mye i ro. Vil jeg få resultater med lavkarbo diett utene de store treningsøktene? Jeg er en del i vanlig bevegelse gjennom dagen, sitter ikke helt i ro, men kan ikke gjøre styrkeøvelelser, gå med lange raske skritt, selfølgelig ikke løpe, sykle m.m. Jeg vil likevel igang med å komme i form igjen. Skal jeg sette igang med diett, eller vil jeg bli veldig demotivert da det sikkert kommer til å gå veldig tregt. Noen som har noen tanker om dette? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må det trening til?Mange her som har gått ned masse uten å trene noe som helst! Vi liker vel ikke ordet trening en gang mange av oss!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Sv: Må det trening til?Må nok innrømme at jeg ikke har vært så flink å trene, har vært i dårlig form en stund så det har ikke blitt noen gåturer på meg engang.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Må det trening til?ok, skal begynne med maten. Kanskje vil humøret uansett bli bedre og supert dersom jeg kommer meg ned i vekt. Jeg går jo en del, både på jobb og hjemme. Med 3 barn blir det uansett en del bevegelse, ikke minst husarbeid!!! Skal se på det som noe bevegelse og være positiv |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Sv: Må det trening til?
Da får du jo rørt deg litt da jo |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må det trening til?Sten Sture Skaldeman mosjonerte ikke i det hele tatt da han gikk ned, og det er heller ikke nødvendig for vektnedgang. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Sv: Må det trening til?Jeg har gått ned mest i de periodene jeg IKKE har trent/gått turer |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 46
![]() ![]() ![]() |
Sv: Må det trening til?Enig i at det beste nok er å fokusere på kosten hvis man vil ned i vekt. Man MÅ ikke trene. Samtidig er det så fantastisk mange gunstige effekter av å trene (mosjonere, være i aktivitet), at jeg mener alle burde trene ut fra sine egne forutsetninger uansett. I noen forsøk har trening vist seg å være mer effektiv enn antidepressiva.
![]() |
![]() |
#9 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Må det trening til?Jeg har gått ned 23 kilo uten å trene mer enn å gå dit jeg skal |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Må det trening til?Dette er veldig individuelt men er det mulig å bli kvitt kjærlighetshåndtakene uten å trene? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trening | Tallin | Spørsmål og svar | 0 | 23-03-09 17:34 |
Trening | Trulte42 | Informasjon | 5 | 06-01-09 14:07 |