Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ubevisst sprekk!!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 16-10-10, 20:05   #1
thidung
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2010
thidung er på en erverdig vei

Ubevisst sprekk!!

Har nå vært to måneder på lavkarbo. Begynner å bli lettere å lage mat og alt føles som daglig rutine. Jeg er den eneste i husholdningen som er på lavkarbo, slik at jeg lager måltidene for meg selv.

Skulle ta et glass cola zero til middag, greide å ta vanlig cola istedenfor!!! (De andre i huset drikker vanlig cola, mens jeg har en flaske zero i kjøleskapet) Etter at jeg var ferdig med glasset, kom jeg på at jeg tok feil flaske...(hjelp!) Et glass er jo ca 2,5 dl, med vanlig cola utgjør det jo ca 25 karbo!!! Vil dette få konsekvenser for ketosen???

thidung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 20:06   #2
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: ubevisst sprekk!!

Det vil det mest sannsynlig. Mammas tips i slike situasjoner er å peise på med vann, vann og atter vann. VANN!

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 21:20   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Det vil det mest sannsynlig. Mammas tips i slike situasjoner er å peise på med vann, vann og atter vann. VANN!

Og en seriøs joggetur for å forbrenne karbene med det samme!

Gammel 17-10-10, 08:10   #4
Wiggo
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Finnmark
Alder: 61
Wiggo er på en erverdig vei

Tror man ikke skal få panikk sjøl om man har "forgrepet" seg på noe "forbudt"... Kan man ikke bare si til seg selv at dette var en glipp, og ikke bør gjenta seg... For mitt vedkommede er dette en livstil og ikke en slankekur der jeg skal gå ned så så mye på den og den tiden. Slike kurer har jeg prøvd nok... Åsså tror jeg det er viktig å ikke bli hysterisk og fanatisk. Har man lyst på en forbudt godbit, kan man tillate seg å ta en mikroskopisk smakebit, bare man lar det bli med den. Det er vel da selvdisiplinen virkelig får brynet seg...For mitt vedkommede går det helt fint. Man skal jo leve og fungere i det dagelige også. Og etterpå er det bare å bite sammen tennene og forsette som før.

[link=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wuNI1n5/]
[image noborder]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wuNI1n5/weight.png[/image]
Wiggo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 08:44   #5
Tone-G
Seniormedlem

Tone-G sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 53
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Det er ingen krise!

Bare fortsett som normalt

Tror faktisk ikke vi har vondt av en liten sprekk innimellom.. JEg sprekker rett som det er iallefall

Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sprekk sara Lavkarbo generelt 4 15-04-09 11:03
Sprekk ... K`s choice Ketolysekuren 2 22-08-08 09:29
Sprekk! trude.lutt Dr Lindbergs 1 30-04-08 18:25
Sprekk Grovsnus Generell diskusjon 11 21-03-08 23:50
Sprekk Viclin Fase I 1 15-06-07 02:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:08.