Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Stix

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-10-10, 17:03   #1
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Stix

Hva er det med dem som gjør at de blir ødelagt etter så og så lang tid (etter åpning)?

Jeg har nemlig en boks som er "utgått på datoen", men som ikke er tom, jeg testet en og fikk at jeg var i ketose, men er det det som er galt med dem kanskje, at de viser feil resultat eller noe?

Gammel 18-10-10, 17:07   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stix

Det er slett ikke sikkert det er noe galt med dem i det hele tatt! Men i og med at de har gått ut på dato kan du jo ikke stole på dem heller!

Gammel 18-10-10, 17:35   #3
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det er slett ikke sikkert det er noe galt med dem i det hele tatt! Men i og med at de har gått ut på dato kan du jo ikke stole på dem heller!

Aha..får teste fremover og se om det fungerer.

Gammel 20-10-10, 08:18   #4
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Jeg tror det står på boksene at de er brukbare tre eller seks måneder etter "siste salgsdato"
Korrekt oppbevart kan de holde et år lengere enn angitt i enkelte tilfeller.
MVH
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 12:44   #5
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg tror det står på boksene at de er brukbare tre eller seks måneder etter "siste salgsdato"
Korrekt oppbevart kan de holde et år lengere enn angitt i enkelte tilfeller.
MVH
Torkil

Aha! Men da regner jeg dem som brukbare, er ikke så mange igjen før jeg må kjøpe nye uansett.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nok et spm om stix ... Val Ketolysekuren 4 21-02-10 11:24
Stix ccgirl1982 Ketolysekuren 8 14-08-09 13:46
Ang stix. cilemora Ketolysekuren 8 01-09-07 16:59
Grå stix? Chubby`s wife Ketolysekuren 3 24-08-07 16:04
Stix ivalodia Ketolysekuren 14 04-06-07 09:18

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.