Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Alder: 35
![]() |
"Pause" fra lavkarbo?Hei alle lavkarbo-veteraner! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for første gang, egenkomponert!
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Pause" fra lavkarbo?Jeg lager heller lavkarbo-vennlig "godteri" (marsipan, konfekt, kaker, desserter) som jeg med god samvittighet kan nyte i jula! Kommer til å tillate meg en ordentlig julebrus på selve juleaften og kanskje litt riskrem. Bortsett fra det så tenker jeg at det er ingen grunn til å ødelegge kroppen med høykarbo når den trives så godt som den gjør på denne maten den får nå. Det finnes jo nok av gode ting man kan kose seg med, og strengt talt, julematen kan man jo nyte uten dårlig samvittighet så lenge man kutter ut poteta (jeg SKAL ha "kålrabistappe" som vi sier :P til pinnekjøttet den 24..).
Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? | Borealis | Lavkarbo generelt | 4 | 02-11-10 14:14 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |
Hadde 2 dagers "pause" fra ketolysekuren, og la på meg 3 kg! | annabanana | Ketolysekuren | 2 | 24-04-08 07:42 |
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! | Agurk | Lavkarbobøker | 2 | 07-01-08 14:21 |
Å "ta pause" | Tidligere bruker | Lavkarbo generelt | 17 | 18-06-05 22:01 |