Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: alta
Alder: 40
![]() |
![]() Kan jeg gå på ketolyse?jeg har en sønn som er 7mnd, jeg skulle gjerne tatt av meg en del da jeg la mye på meg under svangerskapet og hadde en del ekstra fra før. men så lurer jeg på kan jeg gå i ketose når jeg ammer enda, han får annen mat på dagen, men får også pupp før han skal sove og av og til etter. men ikke ett helt måltid, annen enn på natten. har lest at man skiller ut en del gift stoffer når man går på denne kuren. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg gå på ketolyse?De giftstoffene skiller du ut, uansett hvordan du slanker deg
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Kan jeg gå på ketolyse?
Vel. Du får forskjellige svar fra hvor du spør. Det er ingen entydig forskning som sier at du kan fortsette å mate barnet samtidig som du er i ketose. For å ta det standpunkt som finnes i dag så sies det at det å være i ketose fører til laver hjerte og karsykdommer enn den som ikke går på lavkarbo. Dette gjelder dog personer som er vel over 20'årene. Forskningsresultater som inkluderer alder under dette tror jeg ikke du finner |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: alta
![]() |
Sv: Kan jeg gå på ketolyse?Okei. takk for svar. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er ketolyse best? Og fungerer ketolyse for alle? | pityriasis | Ketolysekuren | 4 | 07-08-10 10:49 |