Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Bamsemums!Jeg har spist LCHF i nesten 6 mnd og jeg er kjempefornøyd med det. Jeg har kunnet kutte ut flere av de faste medisinene som jeg har stått på i ca 15 år og har fått mindre mentruasjons smerter/PMS plager. Jeg kunne tenke meg å gå ned 2 kilo til, men det har i grunn ikke skjedd noe på de to siste mnd. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 37
![]() ![]() |
Sv: Bamsemums!Sånn har skjedd med meg og! På bursdagen min, cirka 6 uker etter jeg begynte på lavkarbo skulle jeg ha potetgull og kake. Kaka smakte som normalt og var kjempegod, men potetgullet smakte ingenting! Gjett om jeg ble skuffa a |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
![]() |
Sv: Bamsemums!Når du begynner å drikka vatn no så vil karbohydratane gjer at du held det i det lenger, slik var det iallfall med meg, ned med eingong etter, "opp 5kg" iløpet av uka. :< |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bamsemums!Jeg gikk opp en halv kilo av den kiloen jeg gikk ned så det gikk helt greit for meg. Jeg brukte 5 dager på å komme tilbake i ketose. Allikevel ikke noe søtsug eller andre problemer. Det som er litt uvant er at nå drikker jeg mye mer vann enn tidligere, er veldig tørst nå. Var ikke det tidligere selvom jeg var i ketose. (Var det i starten i mai/juni da). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|