Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
Lavt blodtrykk av lavkarbo?Jeg lurer på om noen har opplevd blodtrykksfall som en følge av lavkarbo-diett? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Spis Deg Slank
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavt blodtrykk av lavkarbo?Min bror var tidligere plaget av lavt blodtrykk, og flere ubehagelige episoder som en følge av det (kunne besvime).Senere ble det konstatert at han hadde lavt stoffskifte, og han tar nå medisiner for det.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Lavt blodtrykk av lavkarbo?Jeg har ikke målt blodtrykket, men har hatt flere tilfeller av ekstrem svimmelhet når jeg reiser meg etter at jeg begynte å kutte karbo. Har lurt på om det kan være enten lavt S-jern i blodet (har målt det lavt før og har slurvet litt med jerntilskuddet i det siste) eller lavt blodtrykk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavt blodtrykk, lav sexlyst | Bestemamma | Spørsmål og svar | 8 | 19-08-10 17:01 |
Hjelp mot lavt blodtrykk? | matitt | Fysisk og mental helse | 4 | 24-03-10 12:30 |
Lavkarbo = høyere blodtrykk? | beate | Lavkarbo generelt | 4 | 09-12-09 11:20 |
Lavkarbo (ketose og blodtrykk) | mie50 | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 21 | 29-11-08 11:23 |
Ketose og lavt blodtrykk ? | Nenne | Ketolysekuren | 4 | 10-07-07 11:26 |