Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Buhu ikke mer Ketolyse

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-11-10, 16:05   #1
torgn
Medlem
 
torgn sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kløfta
Alder: 51
Innlegg: 114
torgn er på en erverdig vei

Buhu ikke mer Ketolyse

Var hos legen. Målte 8 i kolesterol. Legen mente dog at det ikke skyltes dietten, men arvelig. Fikk bekjed om å droppe Ketolyse for 3 måneder for å se om kuren har påvirket kolesterolet. Uansett så må jeg finne på noe i mellomtiden. Samtidig så er jo ikke ketolyse noe varig løsning. Nå er spørsmålet hva skal jeg begynne med for å , om ikke annet holde vekta gjerne gå ned litt til, kom litt brått på. Fikk ikke tid til å se på andre kostfilosofier. Jeg er i utgangspunktet ikke for hyppen på å måle og maten mer enn jeg må..

__________________


torgn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: leter etter noe nytt. Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 16:15   #2
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Buhu ikke mer Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av torgn, her.

Var hos legen. Målte 8 i kolesterol. Legen mente dog at det ikke skyltes dietten, men arvelig. Fikk bekjed om å droppe Ketolyse for 3 måneder for å se om kuren har påvirket kolesterolet. Uansett så må jeg finne på noe i mellomtiden. Samtidig så er jo ikke ketolyse noe varig løsning. Nå er spørsmålet hva skal jeg begynne med for å , om ikke annet holde vekta gjerne gå ned litt til, kom litt brått på. Fikk ikke tid til å se på andre kostfilosofier. Jeg er i utgangspunktet ikke for hyppen på å måle og maten mer enn jeg må..

Hva med Fedon? Moderat lavkarbo. Det har vært snakket mye om kolesterol her i det siste. Les denne tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=38445

Siden legen din mener det kan være arvelig, og ikke er motstander av lavkarbo, så ville jeg ha tatt det opp med han igjen, og også sjekke hvordan det "gode" kolesterolet er i forhold til det "onde" kolesterolet.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fungerer ikke ketolyse på meg? Har jeg ikke nok fett på kroppen? KetoLinen Ketolysekuren 19 19-07-10 09:40
Buhu, tåler jeg ikke melk lenger? energibunten Fysisk og mental helse 31 20-02-09 08:31
Ketolyse - hva er lov og ikke lov? Snehvit Spørsmål og svar 11 17-12-08 14:04
Ketolyse er IKKE for alle Kanonada Ketolysekuren 21 13-12-08 23:46
Kommer ikke i Ketolyse nystolen Ketolysekuren 25 16-08-07 19:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no