Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Bra eller dårlig? ;)

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-10, 17:16   #1
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Bra eller dårlig? ;)

Stakk innom en butikk med klær på salg i dag og tok med meg en kjempefin bukse som hadde kosta 900 kroner og var storførnøyd! Gadd ikke prøve fordi jeg tenkte at det er jo størrelse 44, og det kommer jeg vel inn i snart....... Men den er jo for stor! Spurte dama i disken om den var stor eller liten i størrelse og ho svarte da sånn standard. Betyr det at jeg begynner å bli en liten 44??!! Litt lei meg fordi buksa ikke passer skikkelig, men veldig glad for å være mindre enn jeg trodde.
Får forøvrig ikke veid meg fordi vekta går på klokkebatteri og jeg har ikke somla meg til å kjøpe nytt... LITE frustrert!

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:22   #2
bibi
Seniormedlem
 
bibi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.028
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Sv: Bra eller dårlig? ;)

Så bra!!!

Er vel hyggelig når tøy begynner å bli romslig!!! Betyr bare at du har blitt mindre det....

__________________


Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dårlig ånde og dårlig kroppslukt ved ketolyse, stemmer dette? isbjørndama Generell diskusjon 8 26-03-10 18:16
Blir litt tatt av en eller annen vind ... Eller? Karin Generell diskusjon 1 25-04-09 01:06
Fetaost i olje - bra eller dårlig? Bringebær Dr Lindbergs 8 22-05-07 20:37
lakris-bra eller dårlig? vips Kake/dessert og snacks 21 26-10-06 21:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no