Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Fondvegg, panelgardiner, rotete?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-12-10, 19:43   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Fondvegg, panelgardiner, rotete?

Jeg starter en ny tråd...

Jeg har ryddet og kastet i dagesvis. Vel, det blir ikke kjørt bort før tirsdag, så nå har jeg 10 kasser med bøker, noen svarte søppelsekker og banankasser stående rundt omkring. Jeg er så lei av de gardinene jeg hadde, så jeg kjøpte panelgardiner på Ikea i dag.


Skal bruke de mønstrete sammen med ensfargede beige. Jeg kjøpte nytt oppheng også, med 3 skinner slik at jeg kan ha flere lengder så jeg kan dekke hele vinduet. Det må til for å skjerme for sollys mot tv'en.

Jeg gir en furuskjenk til Fretex og skal ha en lav tvbenk i hvitt... ellers har jeg hvite Billy bokhyller. I Tvkroken skal jeg ha en liten sofa med sjeselong i beige.

Jeg har lyst på en vegg med mønstret tapet. Legger ved et bilde av Borgetapet Artist 5624

Og så tenkte jeg å male resten av veggene i bunnfargen. Blir det for rotete med mønstret tapet på veggen i vinkel mot gardinene?

Jeg har ikke åpnet panelgardinene, jeg kan bytte de mønstrete.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no