Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Sjekk filosofiboksen

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-01-11, 18:27   #1
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sjekk filosofiboksen

Vil bare oppfordre alle til å sjekke hva folk har angitt som kostholdsfilosofi i boksen sin, før vi begynner å slenge ut ut generelle råd til en South Beacher, Ketolyseråd til en Lindberger, Lutz råd til en Ketolikk osv.

Det blir gitt mye råd på tvers av filosofien og det er vel ingenting annet enn veldig forvirrende for en ny person som har mer enn nok med å lete seg frem i sin egen filosofi..

Gammel 07-01-11, 18:50   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sjekk filosofiboksen.

Vet ikke hva jeg er, men jeg spiser under 50 karber..Dvs Fedon-Andersen!!

Gammel 07-01-11, 18:55   #3
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vet ikke hva jeg er, men jeg spiser under 50 karber..Dvs Fedon-Andersen!!

Andersen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 18:58   #4
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Hehe, det får være opp til hver enkelt hva de er Det er jo helt klart lettest å gi råd til en som har en slags filosofi, og da er det jo bare til å pøse på med ketolyseråd eller hva man måtte ønske, men PRESISER at det er Ketolyse og ikke lavkarbo generellt man snakker om.

De som går for typen Fedon-Andersen og Grete Lindberg har gjerne holdt på lenge nok til å vite det meste selv

Gammel 07-01-11, 19:31   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Reviderer til Lindberg-Andersen... Det klinger bedre enn Andersen-Lindberg

Gammel 07-01-11, 19:37   #6
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Bedre flyt i Lindberg-Andersen, ja

Gammel 07-01-11, 19:38   #7
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Bedre flyt i Lindberg-Andersen, ja

Hvis vi merger blir det Lindersen!!!!

Gammel 07-01-11, 19:39   #8
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvis vi merger blir det Lindersen!!!!

Eller Anderberg.... nesten Wunderberg.

Gammel 07-01-11, 19:51   #9
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Vil samtidig oppfordre nye folk til å velge en filosofi om de trenger hjelp. Drit i meg, jeg veit hva jeg gjør, tror jeg :P

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 20:22   #10
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

VIrker som mange bare har skrevet noe der, uten å ha lest noe som helst om det dem har skrevet.. Var en her om dagen som ville følge ketolyse og der stod det atkins i boksen.. Så greieste er kanskje å spørre dem..

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 21:11   #11
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Men det er også mange som har bestemt seg for filosofi, som f.eks ber folk se på menyen deres også får de råd som er basert på noe helt totalt annet

Spørre er helt klart best.

Gammel 07-01-11, 21:35   #12
Brimstone
Seniormedlem

Brimstone sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Vil bare oppfordre alle til å sjekke hva folk har angitt som kostholdsfilosofi i boksen sin, før vi begynner å slenge ut ut generelle råd til en South Beacher, Ketolyseråd til en Lindberger, Lutz råd til en Ketolikk osv.

Ketolikk?

Gammel 07-01-11, 21:49   #13
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Ketolikk?

Jeg har konvertert til ketolissmen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sjekk denne da! guro Livets lyse side 10 21-06-06 19:53
Sjekk denne da!!! luringen Livets lyse side 2 13-09-05 20:40
Sjekk refleksen din Summer Generell diskusjon 6 04-08-05 16:04

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.