Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
![]() ![]() |
kan jeg spise lavkarbobrød på lavkarbo (ketolyse)Når man går på ketolysekuren, kan man da spise de ulike variantene av brød /knekkebrød som jeg finner oppskrifter på? Sitter og sikler over Nannahs oppskriftstråd |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: kan jeg spise lavkarbobrød på lavkarbo (ketolyse)Det står i de fleste oppskriftene hvor mange karbohydrater de inneholder, enten pr 100g, eller pr stk. Så må du regne det i det daglige inntaket. Et annet tips er som regel å sjekke filosofi-boksen til den som har lagt ut oppskrifta, har den ketolyse som filosofi er det som regel safe.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
![]() ![]() |
Sv: kan jeg spise lavkarbobrød på lavkarbo (ketolyse)Det står LCHF. Jeg er ikke helt sikker på hva det er, blir det det samme som ketolysekuren, eller mindre strengt? kan jeg bruke brødene da? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
![]() |
![]() |
#4 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: kan jeg spise lavkarbobrød på lavkarbo (ketolyse)
Du må finne ut hvor mye karber det er, så må du ev. telle med de karbene i dagens inntak. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kan man spise for mye fett på ketolyse? | MoaMoa | Spørsmål og svar | 20 | 17-07-11 23:25 |
Kan vi på ketolyse spise pølser? | miss_chica | Ketolysekuren | 4 | 07-01-09 20:59 |
Kan man spise nøtter på ketolyse? | bobbla | Ketolysekuren | 1 | 30-12-08 22:21 |
Kan jeg spise balsamico-eddikk på ketolyse? | Superslimithink | Spørsmål og svar | 6 | 26-09-08 00:08 |
Må jeg spise egg på ketolyse? | MoaMoa | Spørsmål og svar | 9 | 18-09-08 12:44 |