Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

winamp - data - lyd

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 01-03-05, 23:14   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

winamp - data - lyd

Jeg sitter og hører på musikk nå på dataen, med winamp og øretelefoner.

Siste minuttene så har lyden vært sånn..:

Dere vet når man hadde walkman.. og hvordan lyden ble når batteriene begynte å flate ut? Sånn... lyden gikk saktere, og "vingla"?

Sånn er lyden på øret nå..

Har sjekket, og alt skal være i orden med koblinga til pcen.. Har ikke stasjonære høytalere, så får ikke sjekket om det er øretelefonene eller maskina eller programvaren eller.. what.

Noen som har peil på hva det kan være?

Gammel 01-03-05, 23:18   #2
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Streamer du via nettet? Eller hører du på CD?

Gammel 01-03-05, 23:26   #3
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

mp3.. (ikke si til noen! )

Det ga seg nå.. lurer på om det kanskje er fordi jeg har gamlemaskina mi tilbake, og den har en 6 år gammel prosessor.. og når jeg har 5 forumvinduer oppe (..!) så ble det kanskje litt for mye for den stakkar?

*puse på maskina si.. snart skal du få lov til å dø.. bare et halvt år igjen, gamle venn*

Gammel 01-03-05, 23:28   #4
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Hehe, vi har en slik maskin vi og... skal ikke mye til før den sliter nei! Bra jeg investerte i et godt lydkort! For 7 år siden

Jeg har også laget mp3'er av CD'ene mine! Helt genialt - varer evig nå

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Returned email: Data format error... HP Informasjon 0 20-09-04 10:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.