Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Tannverk" etter utskeiing?Jeg hadde en utskeiing her sist søndag (en uke siden), vi var i bursdag ogs jeg spiste da 2 stk Dolly pizza og en del kake. Koste meg stoooort.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Tannverk" etter utskeiing?Jeg har ikke hull i tennene, har sjekket.. fØler aldri ising i tennene heller til vanlig.. men nÅr jeg spiser snop som feks sjokolade fÅr jeg skikkelig tannverk... veldig merkelig syns jeg.. men det er vel kroppen min sin mÅte Å si fra at jeg ikke fÅr spise det hehe |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Sv: "Tannverk" etter utskeiing?Skjoldbruskkjertelen - Thyroidea sitter foran på halsen og kan bli øm og vokse ved forkjellige tilstander. Men jeg har aldri kommet over noen som har fått akutt vondt, hvis det er noen trøst - (edit: sånne) sykdommer der er ikke til å spøke med. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Sv: "Tannverk" etter utskeiing?OK. Jeg har for lavt stoffskifte og tar Levaxin... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Sv: "Tannverk" etter utskeiing?Fullt mulig, dessverre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: "Tannverk" etter utskeiing?Jeg har sliti myyyye med nervesmerter i ansiktet og magen,i ansiktet kjennes det ut som tannverk i ALLE tennene og bilhulene,i magen går det paralellt med keisersnittet,men disse smertene kommer bare når jeg har prøvd å skeie ut med sukker.Derfor skeier jeg aldri mere ut og de i ansiktet er helt vekk,de i magen kjenner jeg litt murring til noen dager,men ikke så ille at jeg plages |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: "Tannverk" etter utskeiing?
Hmmmm - akkurat. Men må jo si at jeg liker å vite hva som muligens er "galt" så det er godt å få et svar.... |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fedon eller "etter slankekuren" ved ketolyseslutt? | *pippi m gutt og jente* | Ketolysekuren | 5 | 04-06-09 19:02 |
Hvor lenge etter at man har spist for mye karber "detter man ut" av ketosen? | bride2be | Lavkarbo generelt | 8 | 20-10-05 10:48 |