Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Lavkarbo og steinaldermat det samme?jeg skjønner ikke helt dette, ifjor etter sommeren, la hele familien over til steinaldermat, da jeg ikke visste om lavkarbo, jeg kjøpte hauger med bøker, og betalte i dyre domemr for å låne video`er, telefonsamtale,og fikk en perm som beskriver alt ned til den minste detalj, samt noen oppskrifter, å igår fant jeg frem permen igjen å da så jeg at flere av oppskriftene som er i bloggene her er de samme som i permen... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo og steinaldermat det samme?Lavkarbo er vel den moderne versjonen av steinalderkosten, litt mer tilpasset vår tids matvarer etc, men dog samme prinsipp! Minst mulig karber og mest mulig ren mat!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Lavkarbo og steinaldermat det samme?Aha, tusen takk for oppklaringen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nettmøte om Steinaldermat, i BT | Summer | Lavkarbo generelt | 1 | 11-01-11 16:24 |
Lavkarbo og Fedon det samme? | jente_83__ | Lavkarbo generelt | 9 | 10-01-10 09:51 |
Ketolysetabletter til samme tid? | Filakia | Ketolysekuren | 9 | 07-07-09 22:07 |
Er soyamel og soyaproteinpulver det samme? | MoaMoa | Spørsmål og svar | 3 | 17-09-08 09:53 |
Kan de spise det samme? | Lil@ | Barns kosthold | 1 | 29-01-07 12:59 |