Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer... |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Denne boken er visst veldig populær ! Er det noen her inne som har prøvd noen av oppskriftene? spesielt noen av dessertene ser utrolig gode ut..... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Henger meg på her, anbefales den å kjøpe? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Skottland
Alder: 35
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Ah, dette er min absolutte favorittbok!!! Det er enkle og folkelige oppskrifter, uten altfor ambisiøst preg. Kjempegodt alt sammen, og en god blanding av ulike frokoster, middager, desserter/snacks og tilbehør som erstatning for ris/poteter/pasta.En stund jeg gikk med boken konstant under armen, for å finne nye ideer til middager :-P |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 55
![]() ![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Jeg har også kjøpt boka! Har bare laget musliblandingen hittil (og jeg tok 1/3 del i blenderen) - men oppskriftene virker ok, og jeg gleder meg til å ta den mer i bruk |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Skottland
Alder: 35
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Min favoritt er en ingefærsaus, som jeg ogå skrev opp her i forumet. http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40291 |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo.
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 55
![]() ![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Glemte å skrive i forrige innlegg: det jeg synes er det beste med boka er at det er oppskrifter samlet på ett sted, med fristende bilder. Det gjør at iallefall jeg får lyst til å prøve noen - og ikke faller tilbake i matrutinene igjen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Moccabrowniesen som står i boka var kjempe god!
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Vi har laget isen. NOM! Er helt hekta. Og samboer laget thaisuppen med kylling, veldig god! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#9 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Bruker denne boken daglig. Har prøvd nesten alle oppskriftene, synes boken er lett lest og inspirende. Vell vært pengene |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#10 |
Juniormedlem
Hvor: Nord-Trøndelag
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Hei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#11 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Så flott at så mange liker boka |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ED
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 47
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"
Boka heiter "Frisk med lavkarbo" og generell lavkarbo ligg som regel mellom 30-120 gr kh pr dag, så om du går på ketolysekuren så er nok ikkje denne tilrettelagt for det. I tillegg står det i boka at menyane varierar mellom 30-50 gr kh pr dag
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I det kalde nord...
Alder: 47
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Jeg har bestill den men har ikke fått sett i den enda, siden jeg ikke er hjemme. Sambo sa den var kommet i posten. Skal en kjapp tur hjem i dag og da får jeg tatt en titt i den. Er spent på hva den har å by på! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo 30-50 pr dag.
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Takk for tilbakemeldinger! Da skal jeg bestille boka og glede meg til den kommer |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Bruker den hver dag, etterhvert med egen vri til det jeg liker best. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 39
![]() |
Sv: "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter"Jeg fikk denne av kjæresten min i dag |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ny "frisk pust" pastill vi kan spise! | Sisteinnsats | Ketolysekuren | 6 | 21-03-11 11:06 |
Produktet "Frisk Munn" | Lissi80 | Spørsmål og svar | 2 | 16-01-11 10:49 |
Samletråd for oppskrifter uten dyre og "sære" ingredienser | Lollypop! | Frokost og kveldsmat | 12 | 11-01-10 18:57 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |
"Oversette" oppskrifter til lavkarbo | Marianne | Oppskrifter | 4 | 20-10-04 16:57 |