Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse = Vidunderkuren!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-03-11, 22:56   #1
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ashley er ny på veien

Ketolyse = Vidunderkuren!

Måtte bare dele dette med dere andre her inne. Nå har jeg irritert meg grønn over strekkmerker på hoftene som aldri gikk vekk, ingen kremer eller noe som hjalp. prøvde også sunt kosthold, men med mer karber enn nå såklart. og masse styrketrening. ingenting hjalp. etter ketolysekuren i snart 2 uker er de borte!
jeg vurderte seriøst å ta laser, men man ser dem ikke lenger. de er blitt så betraktelig mye lysere, ja...helt borte. VIDUNDERKUR!

Jeg VET at det er den nye livsstilsendringen min som har gjort det, altså ketolysekuren. fet mat, spesielt fisk og avocado smører huden fra innsiden. ingen kremer går ned i dybden av huden og fikser strekkmerker. så dette funker fett!

noen andre som tidligere slet med dette?

Sist redigert av Ashley : 10-03-11 kl 23:13.
Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 22:58   #2
fjanni
Seniormedlem

fjanni sin avatar

Medlem siden: May 2008
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Ketolyse = Vidunderkuren!

hehe.. så flott, men jeg har fortsatt mine selvom jeg har levd på ketolyse lenge før og nå igjen! Glad for at du får flotte resultater da!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 23:09   #3
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Ashley er ny på veien

Ja, kjipe greier. blir jeg gravid en gang popper de sikkert opp igjen XD hehe. men har du hatt dem i flere år, funker det ikke å begynne på en kur for å fjerne dem. du kan forbedre dem, men helst når de er ferske. jeg oppdaga mine i fjor og da var det rett på sunn livsstil

Gammel 10-03-11, 23:10   #4
Sol-Angelica
Medlem

Sol-Angelica sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Så hærlig! Har også en del strekkmerker men de er ikke så synlige lenger som da vekten var litt høyere nei

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 11-03-11, 09:04   #5
Sunnisol
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 41
Sunnisol er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

Måtte bare dele dette med dere andre her inne. Nå har jeg irritert meg grønn over strekkmerker på hoftene som aldri gikk vekk, ingen kremer eller noe som hjalp. prøvde også sunt kosthold, men med mer karber enn nå såklart. og masse styrketrening. ingenting hjalp. etter ketolysekuren i snart 2 uker er de borte!
jeg vurderte seriøst å ta laser, men man ser dem ikke lenger. de er blitt så betraktelig mye lysere, ja...helt borte. VIDUNDERKUR!e strekk

Jeg VET at det er den nye livsstilsendringen min som har gjort det, altså ketolysekuren. fet mat, spesielt fisk og avocado smører huden fra innsiden. ingen kremer går ned i dybden av huden og fikser strekkmerker. så dette funker fett!

noen andre som tidligere slet med dette?

Har opplevd akkurat det samme! Fikk noen røde strekkmerker på magen etter siste graviditet, nå, etter 2 mnd på ketolysekuren er de borte! Det er også 10 kg og 18 cm rundt magen! Jippi Kommer alltid til å spise lavkarbo

Sunnisol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 18:47   #6
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Ashley er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Sunnisol, her.

Har opplevd akkurat det samme! Fikk noen røde strekkmerker på magen etter siste graviditet, nå, etter 2 mnd på ketolysekuren er de borte! Det er også 10 kg og 18 cm rundt magen! Jippi Kommer alltid til å spise lavkarbo

så bra for deg herlig. samme her, skal gå over til egenkomponert men foralltid ha ketolyse i 80% inspirasjon i dietten. trenger ikke de dumme karbene engang! storkoste meg i helga med lavkarbo sjokoladekake, pisket krem med bær, ristede nøtter med olivenolje og salt. mmmm er enda i ketose. drakk en hel vinflaske på fredag, wooops hehe. tørr hvitvin da. og ingen nattmat på byen. men du kan jo kose deg så det er supert!

Gammel 13-03-11, 20:37   #7
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Mine strekkmerker på brystene forsvant og tok med seg huden, så har store hakk overalt. På magen og lårene er de veldig lyse, betyr så lite nå

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 20:52   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Mine ble fort mye "grunnere", faktisk! Men det var ikke før jeg kastet de teite kompleksene på båten og sprada rundt i bikini med magen i fri dressur på øyene om sommeren at de virkelig bleknet!
Men jeg fikk dem da jeg var typ tolv tretten, da, så jeg har i grunn hatt dem noen år.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 00:21   #9
ekenna
Seniormedlem

ekenna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Fantastisk! Jeg har opplevd at strekkmerkene mine er blitt heelt lyse, og mye mindre synlige. Jeg er overbevist om at det er livsstilendringen som har gjordt det!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er ketolyse best? Og fungerer ketolyse for alle? pityriasis Ketolysekuren 4 07-08-10 10:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.