Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Nacho chips - Lavkarbo

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-03-11, 15:52   #1
Rs2-GTi
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2008
Rs2-GTi er på en erverdig vei

Nacho chips - Lavkarbo

Jeg er utrolig glad i meksikansk mat, og utrolig mange ting smaker godt sammen med nacho chips. Ikke nødvendigvis fordi smaken av nacho chips er så viktig, men jeg liker den "crunchy" følelsen maten får av Nacho.

Så er spørsmålet; er det noen som vet om det finnes noen lavkarbo Nacho Chips å få kjøpt? Eventuellt om det finnes noen oppskrift som fungerer?

Jeg elsker å lage meg salsa, karbonadekjøttdeig og en topping, sammen med nachochips og lage dette i stekeovnen. Helt genialt måltid, men dog jeg skulle fått byttet ut de chipsene ...

Rs2-GTi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav GI, fett og cal! Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 15:54   #2
LilleMill
Medlem

LilleMill sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Alder: 42
LilleMill er på en erverdig vei

Sv: Nacho chips - Lavkarbo

Det smaker ikke akkurat som nachochips, men bacongull blir hvertfall litt crispy om den ikke blir liggende i mye væske fra kjøttdeigen

5.8 kg til 31.okt: 1.3/5.8
LilleMill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 15:55   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Rs2-GTi, her.

Jeg er utrolig glad i meksikansk mat, og utrolig mange ting smaker godt sammen med nacho chips. Ikke nødvendigvis fordi smaken av nacho chips er så viktig, men jeg liker den "crunchy" følelsen maten får av Nacho.

Så er spørsmålet; er det noen som vet om det finnes noen lavkarbo Nacho Chips å få kjøpt? Eventuellt om det finnes noen oppskrift som fungerer?

Jeg elsker å lage meg salsa, karbonadekjøttdeig og en topping, sammen med nachochips og lage dette i stekeovnen. Helt genialt måltid, men dog jeg skulle fått byttet ut de chipsene ...

Kanskje du ikke trenger bytte ut chipsen??

Bare fjern den helt! Og server heller ostechips ved siden av. Gjerne av denne Jalapenoosten.

Gammel 13-03-11, 15:57   #4
knh
Seniormedlem

knh sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 38
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Osteskiver kan deles i den størrelsen du ønsker, og eventulet krydres Stek disse i ovnen eller mikro til de er sprø, et godt alternativ til nachos

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Chips-erstatning! Enid Annen mat 11 25-05-11 18:54
Chips! Jannik16 Kake/dessert og snacks 10 18-02-11 21:55
Chips av brokkolistilker Kanutten Middag 2 03-10-10 16:28
Sellerirot-chips Mill Kake/dessert og snacks 5 04-07-10 20:25
Bacon-chips Bubble Spørsmål og svar 20 01-10-09 20:31

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.