Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-11, 14:01   #1
slankogsmekkersnart
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 47
slankogsmekkersnart er på en erverdig vei

Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Jeg har sett noen programmer av slankekrigen og de folka der bare raser ned. Opp til 7 kg i uka. Noen går jo ned 50 60 kg i løpet av 11 uker. Jeg fatter bare ikkeat det er mulig.Men hva spiser de egentlig der.Har aldri sett at vi får vite noe om det...

slankogsmekkersnart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og grønt Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 14:03   #2
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

De teller kalorier, mener jeg. I samarbeid med lege finner de ut ant kalorier per dag.
Ikke glem at de trener sykt mye også.

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 14:35   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

De siste sesongene har de fokusert endel på GI, sammen med kalorier da De spiser mest karbohydrater tidlig på dagen, før og under trening også ikke så mye når treningsdagen er over. Jillian er veldig opptatt av økologisk mat, så det meste de spiser av frukt, grønnsaker osv er økologisk.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 14:37   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Og ja. Treninga gjør det meste.. De trener av seg mye mer enn de får i seg, hver eneste dag. Kaloriunderskuddet pr. dag kan ligge på flere tusen kalorier. Hvis man skal gå ut i fra at en kalori er en kalori, så skal det rundt 7500 kalorier i underskudd til, for å gå ned 1 kg..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:06   #5
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

De spiser kaloriredusert glykemisk index. Også trener de hele dagen. Beinhardt.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:10   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Husk også at mange av disse har ekstremt mange kilo de skal ned og sikkert egentlig har et behov på mange tusen kalorier bare for å holde vekta. Så da skal det vel ikke så mye til for at de går ned, sammen med den treningen de får.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:12   #7
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Det lurer jeg også på. De bygger masse muskler som veier en del i tillegg til at de går ned i fettprosent. Det er ekstremt hvor fort det går. Når de er ferdigslanket har de ikke masse løs hud, nettop pga all styrketreningen.Eller tar jeg feil? Opererer de bort løshud i det skjulte?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:14   #8
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Husk også at mange av disse har ekstremt mange kilo de skal ned og sikkert egentlig har et behov på mange tusen kalorier bare for å holde vekta. Så da skal det vel ikke så mye til for at de går ned, sammen med den treningen de får.

Siste programmet på norsk TV var de jo gigasvære. Mange av de sånn type 3,5 gang MEG, og jeg føler meg jo stappfeit. Jo større man er jo raskere går man jo ned. Spes med knalltrening. Jeg er bare litt redd for at noen prøver dette selv og tror at 50 kg er realistisk vektnedgang på 12 uker. Tok meg to år å kvitte meg med så mye vekt, selv med ekstremt treningsregime og nesten-nazi kosthold.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:33   #9
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Det lurer jeg også på. De bygger masse muskler som veier en del i tillegg til at de går ned i fettprosent. Det er ekstremt hvor fort det går. Når de er ferdigslanket har de ikke masse løs hud, nettop pga all styrketreningen.Eller tar jeg feil? Opererer de bort løshud i det skjulte?


De mister mye muskelmasse også. Dette er naturlig fordi de ikke trenger så mye muskler for å flytte på en kropp som er blitt titalls kilo lettere.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:45   #10
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Kanksje de mister noe, men se på de når de er ferdig. De har masse muskler. Jeg tror ikke de hadde så mye som tykke. Mange tykke er svake om de ikke trener og sitter for det meste gjennom dagen. Eller handler det mye om å styrke de eksisterende musklene? Jeg har ikke forsket på muskelfibre med unntak av dets bestanddeler, så jeg vet jammen ikke. Jeg husker faren min sa jeg hadde fiskeboller til muskler i armene mine som barn, men er ikke det fettet og ikke musklene han da kjente på? Kan muskler være så slappe og svake som om de nesten er dødkjøtt?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:53   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

De fleste får løshud, men holder det inne med diverse remedier. Det er nok en grunn til at de i løpet av hele sesongen tar av seg skjorter og singletter under innveiingen, mens på finalen så har de den på hele veien. Det er flere av dem som har opptredd på diverse legeprogram ang opererasjon pga løshud.

De bygger nok også endel muskler, som kanskje gjør at de ikke får så mye løshud på armer, bein, osv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:54   #12
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Ok. Takk.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 14:15   #13
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg tror ikke de hadde så mye som tykke.


Neivel, hvor tror du evnen til å få en 200-kilos kropp opp å stå kommer fra da?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 14:16   #14
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Det er en grunn til at leggene ryker sist, på oss som har vært feite hele livet

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 14:18   #15
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er en grunn til at leggene ryker sist, på oss som har vært feite hele livet

Naa-aaah, her var det magen

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 14:20   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Hehe, ja det er nok veldig forskjellig Men ser på veldig mange av Biggest loserfolka har like store legger når de er ferdigslanket, som når de begynte..
Eller de er nok ikke like store, men de har på en måte ikke helt fulgt resten av kroppens tempo.

Når jeg var yngre og slanket meg 25 kg i løpet av åtte måneder så sto leggene bom stille nesten hele veien også brått en dag så slapp de fra seg noe helt innmari med fett eller hva det var. Virker som at de gjør det nå også.

Holder på hva det nå enn er, altså

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 14:25   #17
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Var det ikke en eller annen som spurte om det i en episode av slankekrigen, tro? Som fikk som svar at leggene var store fordi overvektige ofte har mye vann i beina..noe som gjorde at kroppen likte å lagre fett der...og at det var noe av det siste som slapp?

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 14:26   #18
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hehe, ja det er nok veldig forskjellig Men ser på veldig mange av Biggest loserfolka har like store legger når de er ferdigslanket, som når de begynte..
Eller de er nok ikke like store, men de har på en måte ikke helt fulgt resten av kroppens tempo.

Når jeg var yngre og slanket meg 25 kg i løpet av åtte måneder så sto leggene bom stille nesten hele veien også brått en dag så slapp de fra seg noe helt innmari med fett eller hva det var. Virker som at de gjør det nå også.

Holder på hva det nå enn er, altså

Muligens en liten downer for deg, men kan det være at du har naturlige "tømmerstokklegger"

Mamma har også generelt tykke legger, selv om hun er greit slank. Det har hun alltid hatt. Jeg har også hatt tykke legger, men det var tydeligvis mye fett, for nå får jeg pailabbene mine inn i vanlige støveletter liksom

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 14:27   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Jeg har hørt at det kan være litt at leggene bærer veldig mye av vekten og derfor så bygger de seg veldig opp. Leggene disser jo ikke liksom. De er harde og muskuløse, selvfølgelig, med fett også, men tror ikke fettprosenten i leggene mine kan matche fettprosenten på magen eller i lårene

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 14:28   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva eter egentlig de i slankekrigen ?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Muligens en liten downer for deg, men kan det være at du har naturlige "tømmerstokklegger"

Mamma har også generelt tykke legger, selv om hun er greit slank. Det har hun alltid hatt. Jeg har også hatt tykke legger, men det var tydeligvis mye fett, for nå får jeg pailabbene mine inn i vanlige støveletter liksom

Ja, vi har "Nordlilegger" som vi kaller dem, mamma og jeg Men de har litt å gå på likevel. Gikk ned rundt 8 cm på dem den gangen og har planer om det denne gangen også

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slankekrigen Skandinavia anniejahren Generell diskusjon 6 20-03-05 17:51
Ser dere på slankekrigen? Albertine Generell diskusjon 4 28-02-05 09:12
Slankekrigen Gamla Generell diskusjon 2 08-01-05 10:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no