Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Epleform/pæreform/timeglass...?Ser at det er veldig stor variasjon på hvor mye og hvor fort folk går ned med lavkarbo-dietter. Noen veldig (misunnelsesverdig) mye og fort, andre sakte og/eller nesten ingenting. Vet at det generelt sett skal være enklere for menn, og hvis man har mye som skal vekk. Det er også individuelt antar jeg, mht stoffskifte, treningsmengde, insulinresistens, hormoner osv osv. Og så har man alle disse listene med "partystoppere" da... Blir stresset av mindre...
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Epleform/pæreform/timeglass...?Jeg har alltid hørt at epleform er lettest å slanke.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Sv: Epleform/pæreform/timeglass...?Jeg er vel "heldig" og har nok en timeglassfigur: er like bred over skuldrene som over hoftene, men det er langt igjen før det SYNES. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 41
![]() |
Sv: Epleform/pæreform/timeglass...?Jeg har verken eller. har ikke pæreform og ikke timeglass. Mitt er jevnt fordelt over hele og jeg har veldig høye hofter. Ser dog når jeg har slanket meg litt tidligere at der ligner en timeglass under der men den er veldig lite definert. Det jeg merker er at når jeg slanker meg, mister jeg først dobbelthaka, så rundt livet. Lår og armer følger ikke med når jeg har målt cm tidligere. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|