Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Før og nå

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-03-11, 19:02   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Før og nå

Jeg har laget en tråd om det før, for et par år siden, men jeg finner den ikke...

Vi er flinke til å heie på andre og heie på oss selv når vi opplever nedgang i vekt. Det er bra!!

Men jeg vil så gjerne at vi skal tillate oss selv å være glade og fornøyde der vi ER også! Det er greitt å ha et mål man strever mot, men man skal ikke avskrive seg selv underveis. Vi ER flotte uansett hvor vi er i verden både vektmessig, jobbmessig, følelsesmesig etc etc. Vi er NU! Og vi er i endring. Men selv om vekta drømmevekta for meg er 30 kilo ned så ER jeg noe her og nå, med den vekta jeg har! Og jeg er så heldig at jeg har en sambo som bekrefter det for meg mange ganger hver dag. Ikke alle er like heldige, men vær stolt av det du er NÅ!

Sist redigert av Kanutten : 17-03-11 kl 19:15.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 19:13   #2
fjanni
Seniormedlem

fjanni sin avatar

Medlem siden: May 2008
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Før og nå

Ikke visste jeg at dagene som kom og gikk var selve livet.

Det er viktig det du sier. Om vi hele tiden strever etter mål frem i tid så blir det vanskelig å finne glede i nuet.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 19:17   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Før og nå

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

Ikke visste jeg at dagene som kom og gikk var selve livet.

Denne strofa tenker jeg på hver dag, men likavel tenker jeg at "I MORGEN skal jeg begynne med ditt og datt.." Det er alltid I morgen i stedet for å begynne i DAG! Eller nyte dagen i DAG...

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.