Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Er det mulig?! -Ristede mandler

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-04-11, 11:33   #1
Spinnerette
Seniormedlem

Spinnerette sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Er det mulig?! -Ristede mandler

I helgen kom suget etter noe salt og fett for full pupp, og jeg gikk til innkjøp av disse; http://kims.no/produkt/ekstra-store-ristede-mandler/
6,5 karber per 100g. Jeg dyttet selvfølgelig i meg halve posen, fordi det var så siiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnsykt digg!
Men jeg må spørre, er disse virkelig "lov"? Har ikke hoppet ut av ketose, selv etter nøtte- og atkins-melkesjokolade-helg, men føler allikevel at det kanskje var litt fy?

Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 11:39   #2
Dolsi
Seniormedlem

Medlem siden: May 2010
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Er det mulig?! -Ristede mandler

Hva som er lov og ikke lov, må vel hver og en bedømme ut fra sin vektnedgang og hvor mye karbohydreter man tåler uten at vekta stagnerer.
Selv går jeg veldig lett ut av ketose og må passe nøye på hva jeg spiser

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 12:55   #3
bigmum
Medlem

bigmum sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
bigmum er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

I helgen kom suget etter noe salt og fett for full pupp, og jeg gikk til innkjøp av disse; http://kims.no/produkt/ekstra-store-ristede-mandler/
6,5 karber per 100g. Jeg dyttet selvfølgelig i meg halve posen, fordi det var så siiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnsykt digg!
Men jeg må spørre, er disse virkelig "lov"? Har ikke hoppet ut av ketose, selv etter nøtte- og atkins-melkesjokolade-helg, men føler allikevel at det kanskje var litt fy?

De er lov ja, jeg elsker dem

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 13:17   #4
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Så lenge du tåler nøtter er det vel greit - enkelte opplever at det kan føre til vektstagnasjon. Men jeg spiser masse nøtter selv. Stalltips: Mandlene blir både billigere og sinnssykt mye bedre om du tilbereder dem selv, feks etter denne anvisningen. Mmm, nam!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 13:47   #5
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Samboerens store favoritt! Godt flere kjøper dem, er redd de skal gå ut av produksjon - alt min kjære liker, forsvinner

Gammel 18-04-11, 18:47   #6
Spinnerette
Seniormedlem

Spinnerette sin avatar

Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Hurra! Nå ble jeg fryktelig glad - disse er det beste av salt snacks jeg har hatt i meg på lavkarbo

Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 19:24   #7
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Bare husk at du selvfølgelig tar dem med i karbe-regnskapet. ü

Gammel 18-04-11, 21:39   #8
Imp
Seniormedlem

Imp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Signerer 157cm! Og ikke minst så er hjemmeristede mye SUNNERE!

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!

Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 19:12   #9
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

hmm, vært over HEEELE byen, men fant ikke disse polly mandlene jeg. surt, for jeg kunne tenkt meg noe digg snacks med mye fett i kveld.. blir kaffe med fløte i stede da.

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 30-04-11, 05:41   #10
Spinnerette
Seniormedlem

Spinnerette sin avatar

Jeg fant de på Meny, har sjekka samtlige andre butikker her i byen, ingen andre som har dem. Regner med det må være en butikk med stort sortement

Gammel 30-04-11, 12:22   #11
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Jeg fant de på Meny, har sjekka samtlige andre butikker her i byen, ingen andre som har dem. Regner med det må være en butikk med stort sortement

spørs det ja, her på gjøvik er det faktisk ingen som har det. ikke ica, ikke cc mat som har best utvalg og ingen av de andre kjedene har den heller

men i går laga jeg meg selv med oppskriften over her. ble virkelig gode dem og

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ristede nøtter Lisbeth Kake/dessert og snacks 1 28-09-10 16:45
Salte, ristede mandler Mailin Kake/dessert og snacks 0 16-09-10 23:29
Ristede paranøtter muskatt Kake/dessert og snacks 5 26-09-09 06:22
Ristede mandler fra Polly! MorStine Lavkarbo generelt 11 26-11-08 22:23
Er ikke mandler mandler? megselv Ketolysekuren 10 14-02-08 09:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.