Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() |
sukker erstatningHei. Jeg drar snart på ferie til italia, og skal være der i ca 6 uker. Det blir sikkert litt vanskelig med maten. Men en annen ting jeg tenker på er kaffe. Pleier og drikke mye kaffe når jeg er der. Og jeg lurer på hva slags søtnings middel som er best og bruke.(Tenkte og ta det med fra norge, så er jeg sikker på at jeg at jeg har det jeg trenger) Blir forresten spennende og se om jeg klarer og motstå pizza, pasta, deilig frukt osv.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 61
![]() ![]() ![]() |
Sv: sukker erstatningJeg bruker natreen, men det finnes jo andre typer med veldig lavt karboinnhold som også finnes i små porsjonsposer. Du finner det helt sikkert der også.
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: sukker erstatningTusen takk |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nøtter og erstatning for sukker? | erna | Spørsmål og svar | 1 | 06-07-10 19:59 |
Mel-erstatning | Babycherry | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 11 | 03-02-10 16:18 |
Råd om erstatning? | Boja | Lavkarbo generelt | 0 | 21-09-09 18:35 |
Sukker Alkoholer eller Sukker Arter ... | miss_celica_83 | Lavkarbo generelt | 2 | 23-05-07 17:53 |
Hjelp til sukker-erstatning | nanban | Induksjonen | 3 | 16-10-05 22:52 |