Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kort presentasjon av ...

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-05-11, 20:52   #1
Bolla :)
Nytt Medlem

Medlem siden: Dec 2010
Bolla :) er på en erverdig vei
Smile

Kort presentasjon av ...

meg selv er vel på tide å lage kanskje . Jeg er ny bruker her inne. Jeg er en jente på 32 år som er gift og har en sønn på 3,5 og en bonusdatter på 8. Jeg har aldri slitt med overvekt før for inntil de 2 siste årene sidn,da jeg plutselig la på meg ca 20 kg. Har bestemt meg for å nå ta tak i dette. Begynte på ketolyse 04.april 2011, og har et mål om å gå ned 15-20 kg....noe jeg vil vurdere nærmere etterhvert . Har hittil gått ned 5 kg på de 4 ukene jeg har gått på ketolyse,og håper dette fortsetter! Gleder meg til å snakke med fler her i samme situasjon, og ha noen støttespillere rundt meg... så dette var kort om meg !

Bolla :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:55   #2
mama67
Seniormedlem

mama67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kort presentasjon av ...

Hei og velkommen hit
Lykke til med din nye livsstil!

mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:59   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Velkommen

Flott start da

Lykke til videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 21:59   #4
Bolla :)
Nytt Medlem

Medlem siden: Dec 2010
Bolla :) er på en erverdig vei

Takk

Bolla :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 22:03   #5
Hevingen
Seniormedlem

Hevingen sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Velkommen!

Du har jo fått en pangstart! Så dette går nok veien. Mange gode råd å få her. Og jeg ser på Gerd som den ukronede ketolysedronningen Jeg får mye inspirasjon i hennes journal og hennes oppskrifter.

Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 13:15   #6
Nnem
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Nnem er ny på veien

Hei hei, velkommen hit

Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 13:21   #7
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Hei,hei og velkommen. Du har jammen meg hatt en flying start, tenke seg ned 5 kg på 4 uker det er jo -1,25 kg i uka det bør du være stolt av.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 13:31   #8
Bittemoren
Seniormedlem

Bittemoren sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Austevoll
Bittemoren er ny på veien

Det var litt av en start Lykke til
Det er mange koslige damer her er selv nybegynner, men har snoka litt

Gammel 04-05-11, 14:59   #9
Surrehue50
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2011
Hvor: Råde
Alder: 64
Surrehue50 er på en erverdig vei

Jeg er 50 år gift og vi har jente på 28, gutt på 26,gutt som skulle vært 22, jente på 20 og jente på 18. Vi har datterdatter på 6 (snart 7), datterdatter på 15 mnd og sønnesønn på 15 mnd.
Jeg har slitt med overvekt siden slutten av barneåra, det same har mine døtre. Sønn er tynn og den som spiser mest usunn og altid gjort det.
Jeg har hørt om lavkarbo og ketalyse dieter. Er skeptisk, men har bestemt meg for å prøve, for hadde vært kjet å få av 30-40 kg.
Jeg klarte å slutte å røyke uten å gå opp i vekt, så nå er jeg opptimistisk.
Jeg har hatt en form for spiseforstyrrelse. Pgav mobbing i barne og ungdommen så bestemte jeg meg gor ikke å spise når andre så. Så da ble det spise for tre når jeg var hjemme og kunne gå hele dagen og av og til to- tre dager (besøkte familie) uten at jeg nesten ikke spiste. Spiste meg aldri mett. Klare ikke å kjenne sult og glemmer å spise. Begyte å sette på klokka for å minne meg selv. Det er noe jeg har gjort i god voksen alder.
Har prøvd mange slankekurer, men gått ned og opp.
Er forresten evig opptimist.
Jeg har ADHD og er et surrehue uten like. Jeg har ikke sted eller retningssans.
Jeg har mål om å starte opp mandag, for da er jeg ferdig med konfirmasjoner og avslutningsfester. Har ei venninne somgår på lavkarbo og en kamerat som jeg har sett resultater på.
Jeg liker å lese, drive med hobbyer, høre musikk og familie og venner opptar meg. HAr en hund på to år og to puser på 3 år.
Ja jeg innrømmer at jeg er ei skravlebøtte

Surrehue50 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: nyskjerrig på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 20:27   #10
Euphita
Ubekreftet Medlem

Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 52
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Velkommen Bolla og Surrehue!

Bolla: du har vært kjempeflink! Wow!

Surrehue: dette skal vi greie

Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
meg selv, ny bruker, presentasjon

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kort uke med Skaldeman?! ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 10 24-04-10 00:14

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.