Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

TGI Fridays - hva kan jeg spise?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-05-11, 08:05   #1
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 37
kattungen er på en erverdig vei

TGI Fridays - hva kan jeg spise?

Jepp, tittelen says it all Skal ut med en venninne i dag: hva kan jeg spise som er relativt lavkarbovennlig på TGIF?

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 08:13   #2
Edla
Medlem

Edla sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Edla er ny på veien

Sv: TGI Fridays - hva kan jeg spise?

FAjitas-tower uten ris og wraps men med mere grønsaker og salat?

Anbefaler å sjekke menyen og velge den mat som er lettest å få uten de åpenbare karboene!

Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 08:18   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

TGIF har alltid vært superbehjelpelige med å tilpasse matretter etter mine preferanser, i alle fall. En selvskreven vinner er biff med fløtesaus og ekstra grønnsaker istedetfor potet - men rimeligere alternativ er jo helt enkle greier som hamburgertallerken uten brød og pommes frites. Tror også de har et grillet kylling-alternativ.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 08:50   #4
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sist jeg spiste der hadde den en lavkarbosalat med masse bacon, egg, avokado o.s.v. Mettende og god. Ellers har de jo en del biffer og sånt som er enkelt å lavkarbofisere. Her er menyene.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 09:10   #5
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Jeg kan menyen ut og inn, men føler meg så vanskelig når jeg vil ha Lavkarbofisert mat

kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 09:29   #6
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Jeg kan menyen ut og inn, men føler meg så vanskelig når jeg vil ha Lavkarbofisert mat

Ikke tenk sånn på det. En bestilling som går feks "Hei, er det mye sukker i denne sausen? Ok, kan jeg få denne retten med ekstra grønnsaker istedet for potet?" tar omtrent ti sekunder, og betjeningen vil ikke svare med annet enn et nikk og eventuelt et "Vil du ha salat eller ekstra brokkoli". Ingen sure miner i min erfaring!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 18-05-11, 13:32   #7
kattungen
Medlem

kattungen sin avatar

Det ble cajun cream steak med brokkoli og blåskimmelost-dip

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ribs på TGI Fridays Photobscura Generell diskusjon 17 13-11-09 10:41
BØR jeg spise/eller la være å spise skinnet på den grillede kyllingen? Tette80 Ketolysekuren 2 27-04-07 09:13
Lavkarbo meny hos Fridays Miroslav Spis deg ned i vekt med Skaldeman 2 01-03-06 19:45
T.G.I Fridays Tingeling Lavkarbo generelt 10 29-05-05 00:35

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.