Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Tab X-tra

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-04, 14:51   #1
Kaja
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 27
Kaja er på en erverdig vei

Tab X-tra

Hva er best av Tab x-tra, Pepsi Max eller Cola Light? Alle inneholder 0 karbo., men inneholder de ikke også koffein? og det skal vi vel ikke ha, eller?

Jeg blir noen ganger sykt sugen på cola, men hittil har jeg ikke unnet meg så mye som en slurk light-brus. Hva anbefaler dere? Jeg har selvfølgelig tenkt å teste ut om dette har noen innvirkning på Ketosen, men jeg hadde blitt glad for tips allikevel!

Kaja er avlogget   Svar med sitat
Gammel 27-02-04, 14:56   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

noen tåler det, andre ikke. jeg drikker grape soda light eller sprite light hver dag, og går ned i vekt og har lilla stix. mens andre ikke kan røre et halvt glass engang før de går ut av ketosen. du må bare prøve deg frem drikk et glass og sjekk ketostixen i kveld feks.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-02-04, 15:42   #3
Kaja
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 27
Kaja er på en erverdig vei

Takk for svar!

Jeg får prøve meg frem en dag! Men nå har jeg så svak ketose at jeg ikke tør å helle i meg noen ting som helst utover det vanlige....

Kaja er avlogget   Svar med sitat
Gammel 27-02-04, 16:15   #4
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Når det gjelder hva som er best,er de like ille eller like bra om du vil.

Så dersom du skal prøve,bør du vel prøve den du liker best.
Drikker selv lite av sånne ting,får diare. Men jeg liker pepsi max best så det hender jeg tar et glass av det

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 28-02-04, 18:16   #5
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Hei! Har ikke peiling på om noe light brus er bedre enn andre.selv drikker jeg cola light lemon,og det påvirker ikke ketosen.Men har begynt å drikke mye vann med appelsin,sitron og lime båter i.Virkelig fresh smak!Og brus er jo ikke bra for tennene heller...

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-06-04, 16:15   #6
litajenta
Medlem
 
litajenta sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Sandnes
Alder: 62
Innlegg: 139
litajenta har en fantastisk aura rundt seglitajenta har en fantastisk aura rundt seg

Jeg er grønn, men hva mener dere med "å påvirke ketosen"??

__________________
litajenta
Albert Einstein: "Peace can not be kept by force, it can only be achieved by understanding"
- hjørnet-

litajenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg prøver så godt jeg kan å unngå karb.. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no