Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Hvor viktig er grønnsaker?Jeg leste at grønnsaker er viktig å spise for å øke fett forbrenningen, stemmer det? Jeg spiser egentlig lite grønt.. Jeg spiser såpass mye kjøtt til hvert måltid. Spiser 3 ganger for dagen, alle måltider med myye fett, og bare en neve kinakål/salat.. Er dette nok?
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor viktig er grønnsaker?Visse mineraler og vitaminer er med på å hjelpe forbrenningen, men du dauer nok ikke av å ikke spise grønnsaker i en periode.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor viktig er grønnsaker?
Man forbrenner nok fett uten grønnsaker også. Gikk på streng atkinskur for mange år siden jeg. Overdrev nok litt i min kamp for ikke å spise karbohydrater,så jeg rørte knapt grønnsaker. Gikk likevel ned 40 kilo |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor viktig er grønnsaker?Siden de fleste av oss ikke spiser alle delene av dyrene( innmat, øyne mm inneholder vitaminer og mineraler), så er det kanskje lurt å spise grønnsaker for å supplere med de som ikke rent kjøtt inneholder. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor viktig er BMI? | kthnk | Spørsmål og svar | 7 | 26-05-11 12:32 |
Hvor viktig er vitaminene? | Sahara83 | Kosttilskudd | 29 | 25-05-10 10:34 |
Hvor viktig er egentlig grønnsaker ...? | SunnhetMedSirrup | Spørsmål og svar | 2 | 27-08-09 20:53 |
Hvor viktig er ketolysetablettene? | Håpefull | Ketolysekuren | 17 | 03-11-08 23:02 |
Hvor viktig er det med ketolysetablettene?? | Nirren | Ketolysekuren | 14 | 28-10-05 14:19 |