Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Gjør jeg det rett?Hei alle sammen, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse.no
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør jeg det rett?
Jeg synes du spiser mye cherrytomater og cashewnøtter. Tomater og løk var jeg nøye på å veie i begynnelsen fordi de inneholder mer karboer enn man tror. Jeg anbefaler å bruke diett.no for karboregnskap. Cashewnøtter spiser jeg ikke selv, men mener å ha lest her på forumet at de inneholder mye karbohydrater, der er visst paranøtter de som kommer best ut. Prøv å få karboinntaket opp mot 15 g pr dag, hovedsakelig gjennom "gode" grønnsaker. For meg er brokkoli den nye poteten. Ellers ser det strålende ut. Venligvis anbefales kjøttdeig (fetere alternativ, i likhet med nakkekoteletter i stedet for kamkoteletter), men jeg bruker konsekvent karbonadedeig og det har gått rimelig greit |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
![]() |
Sv: Gjør jeg det rett?Jeg spiser omtrent som deg og jeg går fint ned i vekt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
Sv: Gjør jeg det rett?Tuusen takk for svar! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse.no
![]() |
![]() |
Emneord |
ketolyse |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Gjør jeg det rett ang % fordeling mellom fett og protein? Hjelp | Happy girl | Spørsmål og svar | 0 | 08-04-11 14:12 |
Kan noen være så snill å se om jeg gjør dette rett? | mingle | Generell diskusjon | 3 | 15-08-10 22:55 |
Snille kloke damer: Kan dere hjelpe meg litt? Usikker på om jeg gjør rett ... | Pastajunkie | Spørsmål og svar | 9 | 07-05-09 16:31 |
Gjør jeg dette rett mon tro? | bollekinn | Spørsmål og svar | 7 | 07-05-09 11:47 |
Gjør jeg rett? (Nybegynner) | annemo | Ketolysekuren | 7 | 30-05-07 09:34 |