Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Hvor mye karbohydrater må man kutte for at det skal ha effekt?Jeg er veldig ny når det gjelder ulike typer kosthold. Vil det ha noen virkning på vekten om man kutter ut noe av karbohydratene, eller må man kutte drastisk og holde seg til et minimumsinntak for at det i det hele tatt skal ha noen virkning? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye karbohydrater må man kutte for at det skal ha effekt?hvilken virkning vil du ha da?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Sv: Hvor mye karbohydrater må man kutte for at det skal ha effekt?Alle karbohydrater du ikke spiser, er bra!
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hvor mye karbohydrater må man kutte for at det skal ha effekt?Jeg tenker på en vektreduksjon på en 5- 10 kg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
Sv: Hvor mye karbohydrater må man kutte for at det skal ha effekt?Da er det nok greit å hvertfall holde seg under 70. noen spiser ketogent rundt 15-20. Kommer helt ann på hva du kan leve med og hva du har planer om å gjøre med kosten når du er ferdig slanket.
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Hvor mye karbohydrater må man kutte for at det skal ha effekt?Takk for raske svar. Skal lese i nybegynnertråden. Takk for linken |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye karbohydrater må man kutte for at det skal ha effekt?Noen, som meg selv, må ligge veldig lavt for i det heletatt å gå ned i vekt. Man må nesten bare prøve seg fram. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kutte karbohydrater hos en toåring? | lucifine | Spørsmål og svar | 212 | 04-05-11 12:24 |
hvor mye skal enn egentlig ha i seg daglig av karbohydrater? | krogsrud | Oppskrifter | 4 | 06-01-11 20:37 |
Formel for opptrapping av karber - hvor mye fett skal jeg kutte ut? | chikelu420 | Ketolysekuren | 1 | 23-08-10 13:49 |
Hva om en får for mye protein og ikke ser hvor en skal kutte? | Ferskenbeinet | Ketolysekuren | 15 | 23-04-10 20:42 |
Tips til å kutte ned på karbohydrater? | nelli | Generell ernæringsdebatt | 6 | 16-06-04 15:31 |