Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 40
![]() |
Idiotsikker kakeoppskrift?Min kjære fyller snart år, og eg vil i tillegg til andre saker, lage ei lavkarbokake. Tenkte i utgongspunktet å lage pavlova, og lurer på om nokon har ei idiotsikker oppskrift? Eg er i utgongspunktet flink til å lage mat, men ikkje flink til å bake kaker! Eller kanskje ei iskake? Kaka må vere utan nøtter/mandler for eg er allergisk. Og utan kokos, fordi sambo ikkje likar det. Forslag? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 65
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Idiotsikker kakeoppskrift?Det ligger en Pavlovaoppskrift i mine oppskrifter som du finner i lenken under
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 40
![]() |
Sv: Idiotsikker kakeoppskrift?
Thanks! Kan eg bruke anna eddik enn bringebæreddik? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Bytte hvetemel med hva i kakeoppskrift? | christinal | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 2 | 24-03-11 10:21 |
Kan noen hjelpe med en SKIKKELIG god kakeoppskrift? | Nurk | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 22 | 22-03-11 15:28 |
Trenger litt hjelp til å gjøre en kakeoppskrift lavkarbo | lillefixen | Lavkarbo generelt | 8 | 21-05-10 05:29 |
Noen som kan hjelpe meg med en kakeoppskrift?! | haukhe | Dr Lindbergs | 0 | 15-12-07 20:59 |