Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() |
Gresskar-frø mot hjertebankJeg tror det er mange som har kjent at det kan banke og hoppe litt enkelte ganger i hjertet særlig på kvelden og som så går over rimelig kjapt men som kan være litt plagsomt når man skal legge seg etc. Sist redigert av Biggie Small : 04-10-11 kl 07:29. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd..
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gresskar-frø mot hjertebank
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Funka ikke helt for meg.. prøvde med epleeddik for kalium også.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd..
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gresskar-frø mot hjertebankEller så kan det hende du får i deg mer magensium med flere karbohydrater
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gresskar-frø mot hjertebankJeg tar dolomite-tabletter daglig - som regel om kvelden før jeg legger meg. De inneholder kalsium/magnesium som skal være lettopptakelig (jfr. Eat Fat, Lose Fat av Mary Enig og Sally Fallon). Tror det hjelper bra mot både rastløse ben og hjertbank.
Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gresskar-frø mot hjertebankJeg skal handle gresskarfrø og putte i knekkebrødrøra neste gang! Takk for tips. Lagde forresten knekkebrød for første gang i går. Kjempegodt!!
Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Sv: Gresskar-frø mot hjertebankSkaldeman tar salt med Kalium i, men 1-2 ss epleeddik kan gjøre samme susen. Fant at å mixe eddik+sitronsaft i en stor kopp te med suketter var kjempegodt (surt/syrlig/søtt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Gresskar hjelp | anirak | Middag | 3 | 29-10-10 08:31 |
Oppskrifter med gresskar | ingunnsj | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 2 | 26-01-10 19:30 |
Gresskar kjerner, noen som vet? | Glade-Gry | Ketolysekuren | 3 | 26-08-08 20:01 |
Stekt gresskar | Lotusia | Spørsmål og svar | 3 | 21-03-07 01:53 |