Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvordan fordeler dere karbohydratene i løpet av dagen?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-06-11, 20:38   #1
Fauna
Medlem

Medlem siden: Jun 2011
Fauna er på en erverdig vei

Hvordan fordeler dere karbohydratene i løpet av dagen?

Jeg er helt ny på dette og har kun holdt på i 4 dager. Jeg har kjøpt boka til Hexeberg og ligger på ca 25 karbohydrater om dagen. Hvordan fordeler dere en slik karbohydratmengde i løpet av en dag? Og hvordan gjør dere det med disse gode dessertene jeg ser her inne? :-) De har jo noen karbohydrater og må dere da forsake mye resten av dagen?

Fauna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat
Gammel 25-06-11, 20:59   #2
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan fordeler dere karbohydratene i løpet av dagen?

Jeg ligger på 40-50 karber pr dag.
Lunch hos meg betyr uten unntak at jeg spiser frukt /bær, så min lunch består av 20-25 karber.
Til middag / dessert får jeg i meg 5-15 karber. Resten fordeles på frokost og kvelds....

Gammel 25-06-11, 21:07   #3
Fauna
Medlem

BenteR: Går du ned i vekt også da?

Gammel 25-06-11, 21:10   #4
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Ja, men jeg prøver å unngå det. Jeg har gått fra 54 til under 48 på mindre enn et halvt år......

Gammel 25-06-11, 21:30   #5
Fauna
Medlem

BenteR: OK. Jeg bør nok da holde meg på litt mindre karbohydrater. Vil ned 5-7 kg.

Merker at jeg er veldig usikker på hva jeg kan spise. Når jeg leser her inne så virker det som det er veldig forskjellig hva folk kan spise. Noen kan ikke spise mye proteinbrød, andre kan ikke spise for mye fløte eller ost. Veldig redd for å spise feil. Men jeg må kanskje bare prøve meg frem

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan ligger dere an "prosentvis" i løpet av en dag? Nupsida Ketolysekuren 43 06-06-11 22:39
Fordeling av næringsstoffene i løpet av dagen Blck_Brd Spørsmål og svar 1 25-03-11 10:43
Hvordan trener dere i løpet av en uke? heidiloco Trening 20 28-08-10 23:27
Hva spiser dere på generell lavkarbo i løpet av dagen? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 5 11-06-09 12:34
Viktig med nok kbh i løpet av dagen? (ketose) aldrimerjollycola Spørsmål og svar 2 10-02-09 19:32

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.