Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 42
![]() |
Er 69% for lite? Og er 15.14 gram i grenseland?Jeg er sånn regelryttertype. Jeg trenger den diett.no dagboka, og følger den slavisk. Jeg vil ned i vekt, så jeg følger også alle retningslinjer slavisk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse forhåpentligvis
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er 69% for lite? Og er 15.14 gram i grenseland?Det vil aldri bli helt nøyaktig uansett, så jeg syns du er godt innenfor regelverket |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Er 69% for lite? Og er 15.14 gram i grenseland?Det var jo oppløftende |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Sv: Er 69% for lite? Og er 15.14 gram i grenseland?Det er jo ikke meningen at man skal spise når man er mett og heller ikke å gå rundt og være veldig mett. Meningen er å spise når man blir sulten og stoppe når man er passe mett. Hva med å prøve å spise etter kroppens signaler en periode og heller legge inn maten i ettertid på diett.no? Kanskje blir ikke resultatet så verst likevel. Blir det helt feil trenger det jo ikke å være de store justeringene som må til heller hvis man gjør noen smarte valg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Er 69% for lite? Og er 15.14 gram i grenseland?Tror det henger sammen med at jeg spiste konstant tidligere, og derfor har lagt opp til "normalt" matinntak ut fra gamle øyne. Har jo ikke falt meg inn at jeg kunne bli mett av mindre enn det jeg har lagt opp til |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Supermoderator
Sv: Er 69% for lite? Og er 15.14 gram i grenseland?Jeg vil virkelig anbefale deg prøve å roe litt ned i forhold til behovet ditt for å gjøre alt perfekt med kostholdet. Jeg er (var?) selv en som kan tendesere til å måtte ha ekstremt kontrollbehov, så jeg vet det ikke er enkelt, men det vil bare gagne deg om du lar deg selv få lov til å prøve deg litt frem og kanskje gå på en liten bommert innimellom. Å gå over fra et "normalt" høykarbokosthold (som jeg antar du har gjort) og rett over på ketogent kosthold er en stor omstilling både for kropp og hode, og spesielt hodet er viktig å få med seg hele veien dersom man ikke skal falle tilbake til det kostholdet man hadde i utgangspunktet. Så er det jo en gang sånn at vi er så forskjellige, og det som fungerer for meg fungerer kanskje ikke for deg. Å finne sin egne suksessformel kan ta litt tid, og i begynnelsen er det helt normalt å snuble litt. Det er det vi lærer av |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Er 69% for lite? Og er 15.14 gram i grenseland?Takk for konstruktiv tilbakemelding |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Gram til dl | Pøsh | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 15 | 31-05-11 19:36 |
Vi som går ned lite < 500 gram gj.snitt pr. uke. | Hasselnøtt | Ketolysekuren | 59 | 17-02-11 20:39 |
Noen gode nye brødoppskrifter (med lite egg og lite spesialingredienser)? | Frater | Oppskrifter | 2 | 20-09-10 10:12 |
Maks gram karbs pr 100 gram vare? | ElenaS | Ketolysekuren | 2 | 05-02-08 13:47 |
Ha!! 14,9 gram Kh på en dag | Gunhild | Generell diskusjon | 4 | 15-01-08 23:40 |