Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Trenger litt hjelp..

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 05-07-11, 08:44   #1
sunshine90
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2011
sunshine90 er på en erverdig vei

Trenger litt hjelp..

hei hei!
Jeg har nå spist lavkarbo i ca. 6 uker, men sliter litt med energien
Grunnen til at jeg spiser lavkarbo er ikke pga. slanking, men for å generelt føle meg bedre. Magen er bedre og jeg merker mange andre fordeler- MEN, jeg har enda ikke fått mer energi? Før jeg begynte på lavkarbo hadde jeg ikke voldsomt med energi, men jeg hadde betydelig mer enn det jeg har nå. Jeg vet at man får lite energi i overgangsfasen, men den burde vel være over nå? Jeg har alltid trent mye, men nå har jeg ikke kunnet trene på mange uker, og jeg blir sliten bare av å gå en liten tur

Jeg har ligget på 20-30 karber, men har den siste uken økt til 40-50 med håp om bedre energi, uten hell..

Hva gjør jeg galt? jeg spiser mye mat, og får i meg nok fett.

Her er et eksempel på hva jeg spiste i går:

Frokost: 2 skiver lavkarbobrød med smør, ost, skinke og grønsaker + en kopp kaffe med fløte.

Lunsj: Müsli laget med nøtter og frø med litt helmelk.

Middag: Kyllingwok med saus og grønsaker.

Kvelds: Litt bær med fløte.

Hadde satt pris på om noen har litt tips til hva jeg kan gjøre

sunshine90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 09:29   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp..

Det kan jo hende du er en av dem som ikke reagerer så godt på melk... ? Hva med å bytte ut melk med f.eks mer egg og makrell i tomat (om du liker det) for en periode?

Gammel 05-07-11, 09:49   #3
Sprettball
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Sprettball har en fantastisk aura rundt segSprettball har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trenger litt hjelp..

Jeg trener også mye, og var vant til at et par timer med høy intensitet gikk helt fint. Så la jeg om kostholdet for litt over et år siden, og da klarte jeg ikke en vanlig aerobic time uten å ta pauser, stoppe opp og gå og sånn. Jeg fortsatte å gå på trening som normalt, men reduserte intensitet og varighet (en time i stedet for to, en dag mindre i uka). Etter to-tre måneder merket jeg ingen forskjell fra før jeg la om kosten. Nå tenker jeg ikke på det i det hele tatt.

Hang in there, du vil føle deg normal igjen etter en tid.

Sprettball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt, om jeg spiser rett eller ikke? TreningsFrøkna Mer enn 30 kg overvekt 10 07-02-11 18:49
Ny her og trenger litt hjelp Gelica Generell diskusjon 10 24-06-10 11:52
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Ny her og trenger litt hjelp ... Marthe81 Lavkarbo generelt 2 27-04-08 20:20

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.