Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

På ferie til Sverige

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-07-11, 18:55   #1
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

På ferie til Sverige

Har prøvd å søke en del i forumet, men spør likevel. Vi skal på ferie til sverige, og det kan se ut til at det er lite "lukrativt" lavkarbo-land? Det meste av kjøtt og grønnsaker er jo ok. Men ellers da? Er det noe gode råd til svenske lavkarbo-måltider? Kommer i utgangspunktet til å lage all mat selv, men noe ute blir det nok.

Og finnes der noen spesielle sjokolade-typer som man kan grafse i? Jeg kan bli litt syk på noe godt i ferien kanskje? Og is er jo kanskje det jeg mest av alt kan savne

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:00   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: På ferie til Sverige

Sverige er vel stortsett heeelt likt som Norge? Ikke noe særlig vanskelig å leve lavkarbo. Sukkerfrie sjokolader har de et mye bedre utvalg av da Cavalier, cloetta osv.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:18   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: På ferie til Sverige

Kommer vel an på hvor du er hen, men god lavkarbomat er jo oftest billligere i Sverige enn i Norge. Ordentlig kjøtt, fløte, tyrkisk yohurt, OST, bacon, flesk, ribbe hele året osvosvosv.

Kos dere!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ferie hvitlilje Ketolysekuren 6 12-01-08 17:17
Ferie 06 mariat Livets lyse side 3 09-06-06 08:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no