Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Blir sjalu av å se på tv/film ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-08-11, 19:43   #1
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Blir sjalu av å se på tv/film ...

jeg blir nesten litt deppa av å se alle de pene tynne folkene på tven og filmer!!! lure på når jeg kan føle meg pen! uff..
noen flere som følere det slikt???

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 19:54   #2
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: blir sjalu av å se på tv/film...

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

jeg blir nesten litt deppa av å se alle de pene tynne folkene på tven og filmer!!! lure på når jeg kan føle meg pen! uff..
noen flere som følere det slikt???

Ja, jeg føler det slik!. jeg blir deppa av det :/

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 19:57   #3
manne
Seniormedlem
 
manne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
Innlegg: 564
manne er ny på veien

Sv: blir sjalu av å se på tv/film...

Jeg synes det er ganske trist at det er en sånn verden vi lever i...en verden der folk dømmes etter hvordan de ser ut...og at alle serier og filmer stort sett er pene, vellykkede mennesker... med mindre de skal spille freaker/mislykka/tapere....

__________________
Mannemannens fulltidskokk og guttemamma til B-des99, J-aug01 og M-nov02
manne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 20:25   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: blir sjalu av å se på tv/film...

Det er igrunn ikke noe magisk tall eller grense å krysse som signifiserer når man endelig kan få føle seg pen. Det må jobbes hardt med, for mange av oss - så jeg synes det er verd å begynne på NÅ!

Lettere sagt enn gjort altså, men man trenger jo virkelig ikke å se ut som en hollywood-skuespiller for å kvalifisere som pen. Ikke alle har egen kropp og fremtoning som heltidsyrke, tross alt. Eller flatterende lyssetting, make-up og flinke fotografer. Hvis man hele tiden tenker på "pen" som fjernt og uoppnåelig, så er det en slags selvoppfyllende profeti...

Jeg har dager jeg ikke liker speilbildet i det hele tatt, men nå har jeg likevel tatt meg tid til å studere det - og akseptere det. Jeg kommer aaaaldri til å få ei rumpe som passer i skinnyjeans, eller ankler som passer i nette og lekre sko - men det betyr jo faktisk ikke at jeg ikke kan være fin. Så på dager hvor jeg husker at jeg bor i MIN kropp, og ikke en "det er en Kate Moss inni her et sted"-kropp, så føler jeg meg pen. Og da synes det i holdning og uttrykk, og så er det plutselig helt sant. Nemlig!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:03   #5
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Blir sjalu av å se på tv/film ...

Jeg finner heller ikke Kate Moss

Kan bare signere 157cm - det mange andre ting som gjør at jeg oppfatter andre som pene! Om de lukter godt, ser velpleide ut, smiler, er hyggelige, har humor og løs latter ... alt er ting som gjør folk attraktive

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 14:20   #6
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Blir sjalu av å se på tv/film ...

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

jeg blir nesten litt deppa av å se alle de pene tynne folkene på tven og filmer!!! lure på når jeg kan føle meg pen! uff..
noen flere som følere det slikt???

Da kan jeg anbefale én ting - se mer britisk og fransk TV. Fransk skjønner jeg ikke, så det blir ikke så ofte, men BBC blir det en del av. Og om du ser britiske serier så er det én ting som slår meg; der ser folk ut "som folk". DVS det er tjukke og smale, klassiske skjønnheter og nabojenta (og den skrukkete mormora).

Og det er faktisk det som er et speil av virkeligheten... Ikke en panisk holywoodskjønnhet hvor man enten legger seg under kniven eller "dør" når man passerer 40.

Forskjellen er slående når man ser NCSI/Bones eller andre serier... og så ser en britisk ser eller to. Jeg er nokså sikker på at for å få jobb i holywood er utseende viktigere enn talent. I storbritannia kan man fremdeles få jobb som skuespiller (dersom man er god) selv om man ikke ser ut som en tannpastareklame. (Se f.eks Harry Potter-filmene... ikke alle hovedrolleinnehaverne er direkte klassiske skjønnheter. Dolores Umbridge hadde nok f.eks vært Nicole Kidman ... )

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 15:32   #7
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Blir sjalu av å se på tv/film ...

Jeg bor i en badeby og har dermed "gleden" av å se pene, tynne og energiske ungdommer i minimalt med klær. DE blir jeg misunnelig på... Jeg slet med sykdom og overvekt hele barn -og ungdomstiden og føler at jeg gikk glipp av så mye. Tenk hvordan livet kunne vært, hadde jeg bare vært frisk! Jeg håper de vet hvor heldige de er.
Mennesker på film, spesielt de i Hollywood tror jeg fikser så mye på seg selv og sulter seg så fælt, at de blir jeg faktisk ikke misunnelig på

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store film-tråden! mofe Generell diskusjon 374 13-07-12 09:06
Avocado- og Ingefærsorbet (Med bilde og film) Coockie Kake/dessert og snacks 4 04-03-11 19:31
OBLIGATORISK film til ettertanke blå Lavkarbo generelt 83 08-10-08 22:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no