![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor mye fett?Hvor mange gram fett orker dere på en gang i et måltid? Jeg inntok nå 23 gram fett på en gang og er kvalm for første gang på ketolyse fordi jeg har aldri spist så mye fett på en gang før. Det var nesten 8 gram smør og 53 gram avokado.Uhh. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye fett?Jeg blir også kvalm av for mye fett. Jeg spiser mer intuitivt - til jeg er mett. Slår aldri bort fettet, men pleier å forsøke å passe på å få med grønnsaker eller litt frukt til alle måltider.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye fett?Middagene mine har ofte rundt 60g fett, og jeg føler ikke noen problemer med det Sist redigert av bente1 : 10-08-11 kl 14:34. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye fett?Interessant. Takk. Jeg inntok tilsammen 77 g fett igår. Det er rekord, tror jeg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye fett?Hvis du tåler å spise litt nøtter kan du kanskje prøve dette "brødet" som jeg har satt sammen ved å tilpasse fra litt ulike oppskrifter jeg har funnet her inne. Det inneholder masse fett uten at du føler du spiser noe som er fett. Kanskje det kan hjelpe deg Sist redigert av bente1 : 10-08-11 kl 14:34. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF
![]() |
![]() |
#6 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye fett?23 gram fett i et måltid er egentlig ikke så mye. 8 gram smør er ca 1/2 ss og 53 gram avokado er vel ikke mer enn bare 1/2 liten avokado (1 stor uten skall og sten har jeg veid til ca 180 gram). 77 gram fett kan da heller ikke være mye på ketolyse? Jeg spiser særdeles sjeldent under 150 gram fett om dagen. Stort sett ligger jeg på 180-200 gram fett, som tilsvarer mellom 75-80% fett for mitt vedkommende (energiprosenter altså). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hvor mye fett?*abonnerer* |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
FOR mye fett og HVOR mye fett? | bamseline34 | Andre dietter | 2 | 17-02-11 09:17 |
Hvor mye fett og hvor mye kh om dagen? | elibro | Spørsmål og svar | 0 | 22-09-10 16:25 |
Hvor mange karbo og hvor mye fett | pila | Spørsmål og svar | 16 | 17-11-09 13:13 |
Hvor mye fett er fett nok? | Tinka | Ketolysekuren | 1 | 18-11-08 11:26 |
Hvor mye fett? | Magga Dutti | Ketolysekuren | 9 | 10-08-08 17:18 |