Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Milepæl: Plutselig innse at man ikke er sulten lenger uten å kjenne etter

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-08-11, 08:30   #1
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Milepæl: Plutselig innse at man ikke er sulten lenger uten å kjenne etter

Nesten som en sånn liten klokke på hotelldisken: *pling* Ikke sulten lenger, selv om det er mer mat igjen på tallerkenen.

Det er sikkert helt normalt for folk flest, men for meg var dette aller første gangen i mitt liv hvor jeg har opplevd dette. Har spist lavkarbo/ketogent siden jul (130kg) men stått stille på 112 siden april. Endret måltidsrytmen til leptin-reset for tre uker siden og i dag var det jammen nede i 108,8, som er laveste siden militærtjenesten min i '99

Kanskje jeg en gang i løpet av året skal klare meg med to sifre på vekta *krysse fingre*

macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:50   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Milepæl: Plutselig innse at man ikke er sulten lenger uten å kjenne etter

Juhu! Du er jo godt igang. Krysser fingre for at det fortsetter i den gode tralten nå.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 09:03   #3
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Milepæl: Plutselig innse at man ikke er sulten lenger uten å kjenne etter

Gratulerer til flott vektnedgang!

Jeg har måttet jobbe MYE med det at man ikke MÅ spise opp den maten man forsyner seg med. Har blitt finkere til å ta små porsjoner og hvis jeg spiser ute så kan jeg nå legge igjen mat på tallerken uten å synes det er sløsing med penger og mat.

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Plutselig ikke fornøyd lenger nightly Lavkarbo generelt 10 11-08-11 11:29
Ikke utslag på ketosestix'ene ! Ikke i ketose lenger? Frøken Kolibri Spørsmål og svar 7 26-06-11 23:45
Ikke sulten etter trening solihjerte Spørsmål og svar 4 07-02-11 17:38
Plutselig rask vektnedgang etter 9 mnd Nala23 Lavkarbo generelt 5 16-12-10 12:18
Ikke sulten lenger marithja Generell diskusjon 15 15-10-09 10:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no