Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
![]() |
Er dette normalt i ketose?Tenkte vi kunne spørre å grave om ting vi lurte på ang det å være i ketolyse.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: er det normalt? i ketolyseHei hei!
Jepp, det er helt normalt - mange opplever faktisk at kroppstemperaturen kan stige så mye som én hel grad!
Hvor mye drikker du da, mer nøyaktig? Spiser du nok? Har du endret på noe i matveien de siste to dagene som kan ha gjort det? Har du hatt noen form for "utskeielse" som kan ha gjort at kroppen din har gått ut av ketose, for så å gå inn igjen?
Jeg har ikke hørt om at man blir tett i nesa av å være i ketose, nei... men å være tung i hodet er derimot ikke uvanlig! Husk at dette er en tøff omstilling for kroppen!
Jepp, dette er også helt normalt!
Tar du ketolysetilskuddene? Og igjen, passer du på å få i deg nok mat?
Det er mange som tar blodprøver før de starter på ketolysekuren (og lavkarbo generelt, forøvrig), siden de gjerne vil ha noe å sammenligne med i senere tid. Noen tar for eksempel prøver før de starter, for så å ta de samme prøvene igjen etter cirka 6 måneder (da har kroppen hatt goood tid til å omstille seg og bli vant til kostholdet
Uheldigvis så virker det som om mange her inne har opplevd at legene de er hos er skeptiske til dette kostholdet, da det så og si går imot det kostholdet de blir "lært opp" til å anbefale til pasientene sine (mange karbohydrater og veldig lite fett - "riktig" kosthold - kontra få karbohydrater og mye fett, som f.eks ketolyse og Atkins). Sist redigert av Julie : 16-08-11 kl 02:09. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
![]() |
Sv: Er dette normalt i ketose?takk for mange gode svar |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette normalt i ketose?
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
1 uke: ned 2,6 kg - er dette normalt? | Netteliten | Mer enn 30 kg overvekt | 14 | 08-09-11 02:08 |
Er dette normalt? | HåkonN | Spørsmål og svar | 1 | 12-08-11 23:18 |
Er det normalt (ketose) | ~Hilla~ | Ketolysekuren | 3 | 09-06-10 18:02 |
Er dette normalt? Noen spørsmål fra en nybegynner | john85 | Lavkarbo generelt | 9 | 14-12-09 10:55 |
Er dette normalt? (ang dobesøk) | fagremøy79 | Lavkarbo generelt | 6 | 16-04-09 21:42 |