Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Liste over "lovlige" matvarer?

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-08-11, 18:58   #1
karblover
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2011
karblover er på en erverdig vei

Liste over "lovlige" matvarer?

Jeg er ny her inne og ny når det kommer til ketolyse! Er det noe sted her inne hvor det ligger en tråd med hva som er lovlig mat ?? =)

karblover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose med egen vri Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 20:15   #2
Jessica
Juniormedlem

Jessica sin avatar

Hvor: Oslo
Alder: 40
Jessica er på en erverdig vei

Sv: Liste over "lovlige" matvarer?

På denne linken finner du en ryddig oversikt over hva som er ok på Atkins Induksjon.
For å oppnå Ketose anbefales et minimalt kosthold på ca 20 gram karbo pr dag. Du kan gjerne bruke søkemotoren her og søke på ketolyse, så finner du enda flere tips.

Lykke til.

Hilsen en annen ferskis på ketolyse/lavkarbo =)

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=419

Min journal ligger her:http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47119
Jessica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo- prøver meg på ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 20:49   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Ketolyse?

Det er tips, råd, info, oppskrifter og ukeplaner i boka "Slank med Ketolysekuren" .Det er greit å starte med til du er inne i hva kuren går ut på... Etterhvert kan man utvide litt og litt ettersom hva man tåler og kan spise

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 21:43   #4
karblover
Nytt Medlem

Da er boka bestilt ! Tusen takk for link til side =) Den var jo supernyttig =)=)

karblover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose med egen vri Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 17:10   #5
karblover
Nytt Medlem

Er nøtter lovlig?? Jeg har spist både økologisk peanutsmør ( lav på karb) og vanlig nøtter....

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lagde noen pannekaker i dag, men var de egentlig "lovlige"? Stor&liten Ketolysekuren 39 16-12-10 16:57
Liste over "lovlig" mat mamz Spørsmål og svar 6 29-11-10 08:02
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 19:26
"Lovlige" søtningstoff Conjurier Ketolysekuren 3 29-09-08 14:02
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.