Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Oslo
Alder: 46
![]() |
Høykarbosatan: Vik fra meg!Er det flere her som drømmer om å spise smågodt, brød, sjokolade, wienerbrød eller noe slikt? Hver natt nå drømmer jeg at jeg spiser noe "forbudt",og tenker i drømmen noe sånn som; "huff, dette skal jo ikke jeg spise, å nei og nei".
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høykalorisatan: Vik fra meg!Sørg for å ha noe lovlig i hus som du kan kaste deg over? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høykalorisatan: Vik fra meg!Sliter ikke med sukkerdrømmer, men har andre "tvangsdrømmer". For meg er det eneste som hjelper å finne noe annet å tenke på i det jeg sovner. En lydbok på øret kan føre til fantasydrømmer (Terry Pratchett f.eks) og det er klart å foretrekke framfor en del andre ting jeg sliter med for tiden.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
![]() |
Sv: Høykarbosatan: Vik fra meg!Åhh, mente selvfølgelig høyKARBOsatan. Blir satt ut, jeg har jo ikke slitt med sukkersug, eller sug etter det jeg drømmer om, men det blir et sug når jeg drømmer om det
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2011
![]() |
Sv: Høykalorisatan: Vik fra meg!Jeg leste i et blad nylig; Hei sjokolade, deg har jeg smakt på før, så deg trenger smake igjen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert, begrenser vanlig brød, poteter, pasta, ris og sukker til et minimum.
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høykalorisatan: Vik fra meg!Drømmetydning sier at festmåltider og fråtsing har med sensualitet og dess like å gjøre. Om du fornekter deg i drømmene så...hva skjera?
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Høykalorisatan: Vik fra meg!
Høh, dess like? Sensualitet? Det eneste sensuelle må vel være eggekremen i midten på skolebrødet... hvis jeg skal ta frem dårlig koffert-humor på en fredagskveld
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Høykalorisatan: Vik fra meg!Har ikke drømt om mat, men drømte mye at jeg røykte en periode. Noe som er litt rart igrunn, i og med at jeg aldri har prøvd å røyke i hele mitt liv |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høykalorisatan: Vik fra meg!Jeg drømte også at jeg røyka, og fant ut at noen stod og dampa nedenfor soveromsvinduet
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 42
![]() |
Sv: Høykalorisatan: Vik fra meg!Heldigvis så føler jeg meg bare tilfredsstilt når jeg har høykarbodrømmer, dvs. at drømmer jeg at jeg spiser pizza fra favorittsjappa så går det bare desto lenger før jeg faller for fristelsen, jeg får liksom metta mi bare av å drømme om det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;)
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Røyken
Alder: 42
![]() |
Haha, leste innlegget ditt etter at jeg skrev mitt, og siden jeg har hatt min tid med drømmetydning, astrologi og diverse andre alternative retninger så MÅ jeg jo bare si at du er inne på noe.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent LCHF, stort sett ;)
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høykarbosatan: Vik fra meg!Jeg har ofte sånne drømmer. Føler de er litt sånn som forbudte seksuelle drømmer. Like skambelagte |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høykarbosatan: Vik fra meg!
Hahaha! Junkie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Høykarbosatan: Vik fra meg!Kan bare huske en matdrøm jeg har hatt siden jeg startet på lavkarbo.. Da spiste jeg pølse med brød.. Men i drømmen klarte jeg bare på en halv en og ble skikkelig dårlig etterpå.. Så jeg vet jeg ikke skal spise pølsebrød hvertfall :P |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#17 |
Seniormedlem
![]() ![]() ![]() |
Sv: Høykarbosatan: Vik fra meg!Jeg har flere ganger de siste ukene drømt om at jeg har spist noe jeg ikke nå velger å spise og kjent på den ekle følelsen jeg har fått etter å ha spist det! Når jeg da har våknet har jeg vært lykkelig for at det faktisk bare vare en drøm for den følelsen av å spise dette har vært alt annet enn god! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|