Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Baker Hansen og påsmurt lavkarborundstykke

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-10-11, 11:05   #1
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Baker Hansen og påsmurt lavkarborundstykke

De skal visstnok ha lavkarborundstykke.

Vi skal til Elkjøp på Ullevål stadion og lurer på å stikke innom Baker Hansen der.
Har de påsmurte rundstykker av disse, eller kan de smøre på for meg( for en høyrere pris enn bare rundstykke da) ?

Det hadde vært så koselig å sette seg ned litt på kafè.

Og er det noen som vet om det går an å komme inn døra der med rullestol( til barn, ca samme bredde som en barnevogn).. Minstejenta har med rullestolen sin..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 12:37   #2
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Baker Hansen og påsmurt lavkarborundstykke

Kanskje ringe dei og høyre om ingen veit?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 12:43   #3
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Vi reiser i morgen, men det kan hende jeg kan ringe fra bilen. Om ikke annet kan jeg i allefall stikke innom ultra eller hvilken dagligvare som var der ned og ta med pålegg til kveldsmat og rundstykke fra baker hansen.. Jeg er slik som ikke klarer å maule så mye kjøttpålegg før jeg blir kvalm. Og vi får ikke kvledsmat der( hva er det for noe tull, skal ungen på 5 år gå uten mat fra middgstid og til langt utpå neste dag da? )på Sykehushotellet på Riksen.

Gammel 02-10-11, 12:52   #4
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Aha, de reiser allereie i morgon... Sjå etter tlf-nummer på nett og prøv å ringe frå bilen. Det er då ein smule rart at de ikkje kan få mat på riksen, i alle fall til 5-åringen.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 13:03   #5
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Hva?? Får dere ikke mat på sykehuset?

Da ville jeg spurt en sykepleier eller to, mulig de kan fikse noe til dere. Jeg hadde garantert gjort det.

Gammel 02-10-11, 13:09   #6
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Hva?? Får dere ikke mat på sykehuset?

Da ville jeg spurt en sykepleier eller to, mulig de kan fikse noe til dere. Jeg hadde garantert gjort det.

Vi blir lagt inn på dagenheten( og ingen å spørre etter klokken 16) og får da hotell. Sist fikk vi da ikke kveldsmat, men frokost, lunsj og middag. Og stakkars Dokka må jo faste fra midnatt. Nå spiser hun ikke så veldig mye selv, men det hadde jo vært fint om hun fikk litt mere enn bare den sedvanlige kesamen hun faktisk spiser en del av( hun sondemates ca 50%).

Gammel 02-10-11, 13:10   #7
Peppa Gris
Seniormedlem

Peppa Gris sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Vi blir lagt inn på dagenheten( og ingen å spørre etter klokken 16) og får da hotell. Sist fikk vi da ikke kveldsmat, men frokost, lunsj og middag. Og stakkars Dokka må jo faste fra midnatt. Nå spiser hun ikke så veldig mye selv, men det hadde jo vært fint om hun fikk litt mere enn bare den sedvanlige kesamen hun faktisk spiser en del av( hun sondemates ca 50%).

Så håpløst

Gammel 02-10-11, 13:18   #8
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Du får påsmurt lavkarborundstykke ja
Tror det er barnevognvennlig på bakeren der, så da går helt sikkert stolen. Eller håpe på pent vær, for det er koselig utenfor der også
Og det er en veldig fin ICA ved siden av med kjempebra varmmat disk bla, så det går sikkert greit å kjøpe med noe opp.

Gammel 02-10-11, 13:23   #9
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Takk for tips om Ica Carisma! Det er mange år siden vi var nede på Ullevål Stadion, vi tar som regel trikken ned til byen( og jeg klikker på gulrotkake fra Deli de Luca eller noe sånt)..
Denne gangen skal vi kun overnatte en natt da det bare er snakk om kontroll en dag og mr i narkose dagen etterpå.

Gammel 02-10-11, 15:03   #10
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Om dere kjører bil er det jo mulig å svippe bort på storosenteret på kvelden om dere har mye tid å slå ihjel. Det er oppe til ni, og har blandt annet Egon restaurant, butikker osv. Maks fem min fra riksen.

Gammel 02-10-11, 17:45   #11
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Vi har bil, men det er kjekt å slippe å kjøre da. Men vi kan veien med bil dit, vi har vært på Riksen og Ullevål noen ganger kan man si.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo brød fra Baker Hansen Bindi Lavkarbo generelt 7 20-02-11 21:09
Baker Hansen og lavkarbo Ingvildamoe Lavkarbo generelt 13 05-06-10 10:37
Lavkarbo rundstykker på Baker Hansen Levita Lavkarbo generelt 5 01-06-10 22:58
Baker Hansen: Lavkarbobrød Aggatuss Lavkarbo generelt 3 28-05-10 19:01
Baker Hansen lavkarbo Charl8 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 27-05-10 12:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.