Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Fysioterapeuter - forskjellige meninger

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-10-11, 14:08   #1
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Fysioterapeuter - forskjellige meninger

Okei. Så i den siste uken har jeg gått til 4 forskjellige fysioterapauter. Jeg har ett overstrekk i fotbladet og liten bevegelighet i ankelfestet.

Fysio1: Mener kinesoteiping er veien å gå. Teiper leggen
Fysio2: River av teiper og behandler med triggerpunkt
Fysio3: Sier at skaden må behandles direkte under fotblandet
Fysio4: Gir meg tøyeøvelser

Såe...ja, hva skal man nå egentlig tro på? Bare fortsette å gå til alle 4 bare for å være sikker?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 14:33   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fysioterapeuter - forskjellige meninger

Jeg har én som gjør alt dette med meg samt setter nåler. Han er manuellterapaut og jeg er fullstendig avhengig av ham. Han fikk meg på beina igjen og aldri om jeg slipper taket i ham nå. Stakkars mann.

Gammel 13-10-11, 14:34   #3
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Dra til en femte og se hva han sier. Kanskje han er enig med en av dem. Case solved.

Gammel 15-10-11, 20:25   #4
taraquin
Medlem

Medlem siden: May 2011
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Det finnes mange veier til Rom, jeg er fysio selv og har flere kolleger som gjør ting totalt forskjellig og allikevel kommer i mål

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Meninger/erfaringer om South Beach-dietten? Tittit South Beach 12 25-04-11 13:26
Kontroversielle meninger av Poleszynski MFUS Spørsmål og svar 40 25-10-10 10:56
Candida - meninger og erfaringer ønskes! Max Spørsmål og svar 4 31-07-09 23:26
Bygge PC, noen meninger om dette oppsettet? HP Generell diskusjon 10 10-01-05 04:44

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.