Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fysioterapeuter - forskjellige meningerOkei. Så i den siste uken har jeg gått til 4 forskjellige fysioterapauter. Jeg har ett overstrekk i fotbladet og liten bevegelighet i ankelfestet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fysioterapeuter - forskjellige meningerJeg har én som gjør alt dette med meg samt setter nåler. Han er manuellterapaut og jeg er fullstendig avhengig av ham.
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fysioterapeuter - forskjellige meningerDra til en femte og se hva han sier. Kanskje han er enig med en av dem. Case solved.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fysioterapeuter - forskjellige meningerDet finnes mange veier til Rom, jeg er fysio selv og har flere kolleger som gjør ting totalt forskjellig og allikevel kommer i mål |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Meninger/erfaringer om South Beach-dietten? | Tittit | South Beach | 12 | 25-04-11 13:26 |
Kontroversielle meninger av Poleszynski | MFUS | Spørsmål og svar | 40 | 25-10-10 10:56 |
Candida - meninger og erfaringer ønskes! | Max | Spørsmål og svar | 4 | 31-07-09 23:26 |
Bygge PC, noen meninger om dette oppsettet? | HP | Generell diskusjon | 10 | 10-01-05 04:44 |