Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Skikkelig fett fårikålkjøtt

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-10-11, 15:37   #1
janmesi
Medlem

janmesi sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Skikkelig fett fårikålkjøtt

- noen som har klart å oppdrive fårikål kjøtt med skikkelig fett på i år? - I tilfelle hvor!???

mvh Jan

Gammel 16-10-11, 12:17   #2
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Skikkelig fett fårikålkjøtt

Eg såg noko fårekjøt (altså ikkje lam, men sau) på Kiwi her ein dag som hadde mykje feitt, veldig mykje feitt.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:59   #3
janmesi
Medlem

janmesi sin avatar

Hvor: Oslo
Alder: 50
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Ah, da skal jeg sjekke en KIWI i nærheten av der jeg bor. *Får bare ikke nok Fårikål, jeg ...* Og sau smaker godt det og! Kanskje til og med litt bedre ... mvh Jan

Gammel 20-10-11, 02:16   #4
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Jeg har kjøpt en del av det frosne fårikålkjøttet av sau på Kiwi; det er fett, godt og billig

Gammel 20-10-11, 09:22   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Vet ikke om dette er et opplagt tips, men etter å ha spist fårkål i dagesvis lagde jeg lapskaus på fårikålkrafta; sila det, blanda det ca 50/50 med vann, lagde kjøttboller av rent lammekjøtt, og hadde i kålrot, sellerirot, jordskokk og purreløk, salt og pepper, som jeg kokte opp, og så lot trekke i flere timer. Utrolig godt, og veeeldig fett! Og ikke minst min første lapskaus. Derfor slenger jeg i vei dette tipset overalt hvor jeg hører ordet "fårikål".

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Billig og godt fårikålkjøtt i Oslo? Aisen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 10-09-11 10:52
Muligheter med fårikålkjøtt? Idamor Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 31-08-10 15:14
Sukker + fett = fett, proteiner + fett = lett! grotingeling Generell ernæringsdebatt 1 11-12-09 09:25
Skikkelig deppa Minsten Generell diskusjon 16 16-11-09 16:01
Skikkelig slapp pysa Lavkarbo generelt 3 20-05-05 18:53

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.