Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blodprover i morgenSkal blant annet ta ldl, hdl, triglyserider i morgen. Skal de vaere tatt fastende?
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blodprover i morgenJa, fastende etter midnatt, ser det ut for. Helst også medisinfastende.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blodprover i morgenDa maa de utsettes til torsdag, ikke tid til aa spise naar jeg kommer paa jobb i morgen
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Cathrine Borchsenius på God Morgen Norge - onsdag morgen | sirib | Generell ernæringsdebatt | 8 | 25-05-11 12:19 |
I morgen på God Morgen Norge | Engledans | Generell diskusjon | 5 | 21-03-11 18:35 |
God morgen! | bolla123 | Generell diskusjon | 0 | 11-11-10 06:12 |
I morgen er det start. Noen andre som begynner i morgen? | Xandra | Ketolysekuren | 82 | 28-08-09 14:35 |